آموزش انجام مقاله و مشاوره اکسپت مقاله فوری در موسسه ایزی تز

آموزش انجام مقاله و مشاوره اکسپت مقاله فوری در موسسه ایزی تز

آموزش انجام مقاله و مشاوره اکسپت مقاله فوری در موسسه ایزی تز

آموزش انجام مقاله و مشاوره اکسپت مقاله فوری در موسسه ایزی تز :

مقاله را در 6 مرحله آسان بنویسید

اگر تا به حال یک دستور العمل را یادداشت کرده اید یا دستورالعمل های خودتان را با یک دوست به اشتراک گذاشته اید ، از قبل ساختار اصلی نوشتن را چگونه درک می کنید. کریستینا کاتز یک پروسه شش مرحله ای را برای نوشتن یک مقاله خوب ارائه می دهد.

مرحله 1: موضوع مقاله خود را انتخاب کنید

موضوعی را انتخاب کنید که به اندازه کافی شما علاقه مند باشد حداقل برای یک یا دو هفته روی آن تمرکز کنید. اگر موضوع شما گسترده است ، آن را باریک کنید. به جای نوشتن در مورد نحوه تزئین خانه خود ، سعی کنید نحوه بودجه دکوراسیون منزل خود را به سبک کشور با بودجه کفاشی بپوشانید. این خاص تر و در نتیجه مقابله آسان تر است.

سپس یک پیش نویس خشن و خشن بنویسید ، از جمله همه چیزهایی که می توانید در مورد آن فکر کنید. سست بمانید ، از تحلیلی خودداری کنید و از روند اشتراک گذاری آنچه می دانید لذت ببرید. وقتی کارتان تمام شد ، استخوانهای لخت مقاله ای را خواهید داشت که فقط می توانید بنویسید. سپس آن را برای مدتی کنار بگذارید.

مرحله 2: نیازهای مخاطبان خود را در مقاله بیان کنید

حالا دوباره به قطعه خود برگردید. چرخ دنده ها را تغییر دهید و تصور کنید خواننده این مقاله هستید. برای توصیف مخاطبی که می خواهید به آنها بپردازید ، سه کلمه را انتخاب کنید (مثلاً افراد حرفه ای ، افراد مجرد). به عنوان این خواننده ، به چه سؤالاتی پاسخ خواهید داد؟ ممکن است پاسخ ها را هنوز ندانید ، اما به هر حال سوالات را ذکر کنید. در مرحله بعد پاسخ خواهید یافت.

مرحله 3: تحقیق.

تحقیقات باعث می شوند مقاله شما واقع شود. جزییات خوب با نحوه چگونگی شما:

  • آمار (به نقل از افراد شناخته شده)
  • تعاریف
  • حکایات (داستانهای کوتاه و مصور در مورد خود یا شخص دیگری)
  • نقل قول ها و نمونه هایی از افرادی مانند خواننده یا از کتاب های محبوب در مورد این موضوع
    ارجاع به رسانه های دیگر (فیلم ، تلویزیون ، رادیو)
  • ارجاع به مکانها یا رویدادهای محلی (در صورت انتشار برای منطقه ای / محلی)
  • ابزارها ، منابع یا محصولات مفید (در صورت وجود بسیاری ، ایجاد نوار کناری را در نظر دارند)
  • همه چیزهایی را که جمع کرده اید جمع کنید و آن را در یک پوشه ، یک سند الکترونیکی ، یک نوت بوک یا هر آنچه دوست دارید قرار دهید. فراموش نکنید که منابع را پیگیری کنید در صورتی که بعداً از یک ویرایشگر خواسته شده است تا آنها را تأیید کند. ممکن است بخواهید تحقیقات خود را در یک نشست جداگانه از جمع آوری آن انجام دهید. یا فقط قبل از آن پیش بروید و تحقیقات خود را درست در صورت یافتن آن بپاشید. این بسیار شبیه به آشپزی است – تا زمانی که احساس کنید آن را درست “انجام دهید بازی کنید.

مرحله 4: یک پیش نویس محکم تر بنویسید

با توجه به مخاطبان خود ، یک پیش نویس محکم تر بنویسید که شامل اطلاعات پشتیبانی جدیدی است که جمع آوری کرده اید. گاهی اوقات آنچه در مراحل 2 و 3 آموخته اید ممکن است شما را مجبور کند که با یک پیش نویس کاملاً تازه شروع کنید. یا ممکن است فقط بخواهید در هنگام انجام کار خود تجدید نظر کنید و لحن مکالمه ای زیبا را با مراجعه مستقیم به مخاطبان خود حفظ کنید.

این بار که پیش نویس خود را می خوانید ، از خود بپرسید: آیا این کار می کند؟ آیا خیلی کلی است ، خیلی سبک ، بی علاقه ، نامشخص یا متلاطم؟ اگر چنین است ، برخی از نشریات مورد علاقه خود را برای مقاله های چگونه به آن شانه بزنید. نویسندگان از چه تکنیکی استفاده می کنند که شما ممکن است بکار ببرید؟

مرحله 5: آن را خاص کنید

دوبار بررسی کنید تا ببینید هر مرحله مربوط به روند را شامل می شوید. مقالات چگونه باید دقیق باشند. شما می خواهید که خواننده شما از راه دور بفهمد که دقیقاً چگونه می تواند شام شکرگذاری را با بودجه کمرنگ تر انجام دهد ، آن دسته از راگبی ها را اجرا کند یا مکانهای تفریحی مناسبی را پیدا کند.

اگر روایت شما ادامه دارد یا روشن می شود ، یا در جهات بسیاری خاموش است ، آن را به نقاط کلیدی که با زیر عناوین نشان داده شده است ، تجزیه کنید (مانند این مقاله). تلفیق اطلاعات پیچیده و تجزیه آن به مراحل ، به ویژه برای نوشتن آنلاین بسیار مهم است ، و همچنین روند چاپی است.

مرحله 6: بخوانید ، دوباره ، تکرار کنید

پیش نویس مقاله چگونگی مقاله خود را با صدای بلند برای یک دوست حامی بخوانید. سپس یک سری سؤال از او بپرسید: آیا او اکنون روند را درک می کند؟ آیا هیچ پستی وجود ندارد؟ آیا چیز دیگری وجود دارد که او دوست دارد درباره این موضوع بداند؟ آیا او می تواند خودش کار را انجام دهد؟ با توجه به پیشنهادات دوستتان، بهترین تصمیم خود را برای تصمیم گیری در مورد ایجاد تغییراتی در صورت وجود ، استفاده کنید.

در اینجا یک لیست سریع برای کمک به شما در گرفتن خطاها یا حذف ها وجود دارد:

  • آیا شما به اندازه کافی مواد / لوازم مورد نیاز را برای خواننده برای انجام کار توصیف کردید؟
  • آیا تمام مراحل مهم را در بر داشتید؟
  • آیا سفارش منطقی است؟
  • آیا از کلماتی استفاده کرده اید که حاکی از توالی است: اول ، بعد ، بعد؟
  • آیا به خوانندگان درباره مشکلات احتمالی هشدار داده اید؟
  • بازنویسی ، خواندن با صدای بلند ، بازنویسی ، خواندن با صدای بلند ، بازنویسی ، یک کتابخوانی را پیدا کنید و تنها وقتی راضی هستید که یک مقاله چگونه به مقاله مؤثر نوشتید ، قطعه خود را با یک نامه کوتاه با یک جلد کوتاه به یک نشریه مناسب ارسال کنید.

 

آموزش انجام مقاله و مشاوره اکسپت مقاله فوری در موسسه ایزی تز

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.