استعلام همانندجو پایان نامه و دور زدن سامانه همانندجو

استعلام همانندجو پایان نامه و دور زدن سامانه همانندجو ❤️❤️❤️ 09353132500❤️❤️❤️ مشاوره انجام رساله دکترا و پایان نامه ارشد

استعلام همانندجو پایان نامه خود را بگیریم؟

استعلام همانندجو پایان نامه و دور زدن سامانه همانندجو

  1. ابتدا وارد سایت https://tik.irandoc.ac.ir/ شده و از قسمت بالا سمت چپ گزینه نام نویسی را انتخاب می کنید و با جیمیل معتبری که به نام خود شماست ثبت نام می کنید.
  2. پس از گذراندن تایید ایمیل ثبت نام حالا می توانید به راحتی وارد سایت همانندجو شوید.
  3. در صفحه باز شده می توانید پروپوزال، پایان نامه، پروپوزال دکتری، رساله دکتری، مقاله و نشریه، کتاب را همانندجویی کنید.
  4. در این قسمت باید نوع متن ارسالی را انتخاب کنید و گام بعدی را بزنید.
  5. : در این بخش باید عنوان پایان‌ نامه و متن آن را در دو قسمت کپی کنید و به گام بعدی بروید.
  6. در بخش ششم باید ایمیل استاد راهنما و شناسه آن را وارد کرده و تایید شناسه را زده و به گام بعد بروید.
  7. پس از گذراندن مراحل و پرداخت مبلغ مورد نظر فایل شما در سامانه همانندجو ثبت می شود.
  8. بعد از پرداخت هزینه همانندجویی باید از رسید آن برای ارائه به آموزش پرینت بگیرید.
  9. پاسخ استعلام همانندجو پس از ۲ روز کاری به ایمیل شما و استاد مشاور اول و استاد راهنما از طرف سایت همانندجو ارسال خواهد شد!

پاسخ همانندجو همانطور که قبلا ذکر شد به ایمیل استاد مشاور و استاد راهنما ارسال می شود و استاد مشاور کاملا در جریان میزان همانندجویی پایان نامه شما قرار خواهند گرفت و اگر این درصد بالا باشد ممکن است به کلی پایان نامه شما رد شده و زحمات شما به باد رود! معمولا درصد همانندجویی مجاز در دانشگاه های کشور زیر ۳۰ درصد است و رسیدن به این درصد همانندجویی برای کسانی که تخصص ندارد کار چندان راحتی نیست!

پایین آوردن درصد همانندجو در پایان نامه! آیا می توان ایرانداک و همانندجو را دور زد؟

خب، سوالی که اکنون برای شما پیش می‌آید این است که چگونه از اثار دیگران در کار خود استفاده کنیم و با این حال متهم به سرقت ادبی در انجام پایان نامه هم نشویم و کاهش درصد همانندجو پایان نامه را هم داشته باشیم؟ دور زدن سایت همانندجو چگونه است؟ پاسخ این سوال آن است که شما باید برای سرقت ادبی مجاز (وقتی که درصد همانندجو زیر ۳۰ درصد باشد) در پایان نامه تان نام منبع مورد استفاده خود را به شکل کامل و اصولی ذکر نمایید. به عنوان مثال اگر جمله‌ای را عینا از متن دیگری کپی کرده اید حتما از نقل قول ها استفاده کنید و برای استفاده از ایده‌های دیگران از بازنویسی اصولی استفاده نمایید.

دانشگاه‌ها و موسسات علمی گوناگون برای جلوگیری از سرقت ادبی در پایان نامه از سایت‌ها و نرم‌افزارهای تشخیص پلیجریزم (Plagiarism) بهره می‌برند که معتبرترین آن سایت همانندجو است و در صورت یافتن هر گونه پلیجریزیم غیر مجاز در کار، از پذیریش آن ممانعت می‌کنند و به دانشجو برای ویرایش پایان نامه اخطار خواهند داد.

دور زدن سامانه همانندجو در استعلام همانندجو پایان نامه

با توجه به موارد عنوان شده، سامانه همانندجو قابلیت یافتن مطالب مشابه را دارد و از این رو نمی توان با استفاده از کپی کردن از زیر بار مسئولیت پایان نامه فرار کرد. البته همیشه راه فرار وجود دارد و شما می توانید به روش های متنوع چکر های سامانه را گول و سایت را دور بزنید.این روش ها شامل موارد زیر می باشند:

همیشه با ایجاد موانعی که بر سر راه انسان قرار می گیرد اولین فکر دور زدن این محدودیت ها می باشد، گاهی موفق خواهیم شد و گاه این موفقیت سبب دردسرهای بیشتر می شود. سامانه همانندجو پایان نامه یک سایت قوی می باشد که از طریق آن می ‌توان درصد مشابهت متون را برای جلوگیری از سرقت علمی و ادبی کنترل کرد. حال برای یک سری دانشجویان سامانه همانندجو پایان نامه به عنوان یک محدودیت تلقی می شود و قصد دارند که آن را دور بزنند اما آیا این امکان دارد؟

 پس با ما همراه باشید تا یک سری روش ها برای دور زدن سامانه همانندجو و پایین آوردن درصد همانندجو ذکر کنیم.

  • غلط املایی داشتن: عده ‌ای برای کاهش درصد همانندجویی در پایان نامه خود از غلط املایی استفاده می ‌کنند که اصلاً جلوه خوبی ندارد زیرا با مطالعه کردن پایان نامه توسط اساتید راهنما آن ها متوجه این شگردها می‌ شوند و در سامانه همانندجو پایان نامه نیز این روش جدیدا پاسخ نمی ‌دهد و مشکل آن رفع شده است.با توجه به این که متون دارای غلط املایی قابلیت خوانش دقیق را به چکر ها نمی دهند، از این رو می توانید با نوشتن املای غلط کلمات به سادگی سامانه را دور بزنید، البته دقت داشته باشید که این روش می تواند به سادگی توجه استاد راهنما را جلب و متوجه عملکرد شما شود.
  • استفاده از متون تکراری: عده‌ ای از دانشجویان برای رهایی از همانندجویی جای متن هایی که دارای تشابه نیستند را با متونی که شباهت زیاد دارند عوض می کنند. در به روز رسانی سامانه همانندجو پایان نامه در صورتی که متن تکراری باشد خطای نوشتاری رخ می دهد.استفاده از متن های جایگزین و تکراری از دیگر روش های دور زدن سامانه هنرجو است که به واسطع آن شرایطی فراهم می شود تا بتوان الگوریتم ها را دور زد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم کلمات مشابه را به کار ببرید تا همانندجو قابلیت و درک درستی از مطلب پیش رو را نداشته باشد.
  • استفاده از symbol حروف به جای کلمات پر تکرار آن ها: برای کاهش درصد همانندجویی از symbol حروف استفاده می شود و در کل متن پایان نامه این symbol ها جایگزین حروف اصلی می شوند اما خوشبختانه در سامانه همانندجویی این مشکل نیز رفع شده است.
  • حذف قسمت های متشابه: عده ای نیز برای پایین آوردن درصد همانندجویی قسمت هایی از پایان نامه خود را که دارای تشابه هستند را حذف می کنند تا درصد تشابه آن کم شود و از کل تعداد صفحات پایان نامه می کاهند و زمانی که توسط اساتید سامانه چک شود متوجه یکسان نبودن تعداد صفحات می شوند. برخی افراد تصور می کنند با حذف کردن بخش های از پروپوزال دیگران می توانند درصد همانندجویی را کاهش دهند این درحالی است که حذف متون تنها سبب ناقص شدن محتوا خواهد شد که در نتیجه به رد شدن پر.ژه پایان نامه ختم خواهد شد

پس راه حل چیست؟

برای کاهش درصد همانندجو  و پایین آوردن درصد همانندجو هیچ راه حل عجیب غریب و میانبری وجود ندارد، متنی که درصد همانندجویی اش بالای ۳۰ درصد باشد باید ویرایش شود و این ویرایش به صورت پارافریز جملات و باید روی آن وقت گذاشته شود و این کار برای متخصصان این حوزه مثل آب خوردن است و در زمان بسیار پایین قابل انجام!

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500