انجام مقاله ISI و ISC به صورت حرفه ای | خدمات چاپ و انجام مقاله

انجام مقاله ISI و ISC به صورت حرفه ای | خدمات چاپ و انجام مقاله

انجام مقاله ISI و ISC به صورت حرفه ای | خدمات چاپ و انجام مقاله

انجام مقاله ISI و ISC به صورت حرفه ای | خدمات چاپ و انجام مقاله :

یکی از تخصصی ترین فیلد های فعال در موسسه علمی پژوهشی ایزی تز، انجام مقاله ISI ، انجام مقاله ISC و انجام مقاله کنفرانسی است که توسط پژوهشگران برتر و مورد تایید موسسه انجام می شود که هریک از این پژوهشگران فارغ التحصیل مقطع دکتری یا اساتید دانشگاه های ایران و خارج از کشور هستند.

مقاله ها انواع مختلفی دارند که نوشتن انها گاهاً بسیار سخت هستند و هر شخص و یا موسسه ای از پس انجام آنها بر نمی آید.

خدمات چاپ و انجام مقاله

خدمات چاپ و انجام مقاله توسط موسسه ایزی تز به ساده ترین صورت ممکن انجام میشوند. تدوین مقاله در سطح Q1 و Q2 را می توان از تخصصی ترین خدمات موسسه ایزی تز به حساب اورد. البته این مورد را نیز باید در نظر داشت که نوشتن مقاله Q1، برای مثال، با مبالغی همچون یک الی دو میلیون قابل انجام نیستند. زیرا نوشتن، ثبت و چاپ مقاله در ژورنال، هم امتیازی برای فرد نویسنده، هم دانشگاه و هم باعث بالا رفتن رتبه جهانی ایران در زمینه تحصیلی خواهد شد.

به همین منظور موسسه ایزی تز انجام مقاله Q1 و Q2 را با بالاترین کیفیت و به صورت تضمینی انجام میدهد. انجام دادن چنین پروژه ای، نیاز به یک گروه تحقیقاتی حرفه ای دارد که در مدت زمان طولانی بر روی یکسری مسائل در موضوعی خاص تحقیق کنند. گرفتار حقه موسسات کلاه بردار که قول انجام اینگونه مقالات را در چنین سطحی را به شما در عرض دو الی سه ماه و یا با قیمت پایین میدهند، به هیچ عنوان نشوید.

خدمات انجام مقاله ISI و ISC به دو زبان فارسی و انگلیسی انجام میشوند. برخی از خدماتی که در زمینه انجام مقاله و توسط موسسه ایزی تز به دانشجویان در زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود عبارتند از:
استخراج مقاله از رساله و یا تز دکتری و یا انواع دیگر متون پژوهشی
بازنویسی و تصحیح مقالات از زبان فارسی به یک مقاله استاندارد زبان انگلیسی و بلعکس توسط متخصصین زبان انگلیسی در تمامی رشته ها
ویرایش و اعمال اصلاحات از نظر دستور زبان در مقالات به زبان فارسی و یا انگلیسی
انطباق و ایجاد ساختار استاندارد مقالات به منظور ارائه به ژورنال های معتبر
نگارش مقالات سطح بالا (Q1,Q2) با توجه به نیاز، موضوع و سطح دانشجو و پروژه
مشاوره انجام مقاله مانند : مقالات مروری ، مقالات علمی پژوهشی مقالات کنفرانسـی، نگارش مقالات Survey، انجام مقاله Letter، انواع مقالات Communication ، فصول کتاب و … .

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.