انجام پایان نامه مدیریت کارشناسی ارشد و رساله دکترای مدیریت در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه مدیریت کارشناسی ارشد و رساله دکترای مدیریت در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه مدیریت کارشناسی ارشد و رساله دکترای مدیریت در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه مدیریت کارشناسی ارشد و رساله دکترای مدیریت در موسسه ایزی تز :

انجام پایان نامه مجموعه مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد ارشد و دکتری توسط محققین برتر این حوزه در گرایش های زیر انجام می شود:

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

انجام پایان نامه منابع انسانی

انجام پایان نامه مدیریت دولتی

انجام پایان نامه مدیریت صنعتی و تکنولوژی

انجام پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

انجام پایان نامه مدیریت مالی،

دانشجوی گرامی انجام پایان نامه مدیریت در موسسه ایزی تز با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت توسط محققین انجام می شود برای انجام پایان نامه مدیریت با در ارتباط باشید

ذیلاً به بررسی و تشریح هر یک از این گرایش ها می پردازیم:

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی و منابع انسانی

رشته مديريت بازرگاني در مفهوم عام آن شامل طيف وسيعي از سازمان ها مي‌شود زيرا بيشتر سازمان هاي تجاري، صنعتي و خدماتي مانند بانك ها، شركت‌هاي بيمه و کارخانه های صنعتي به دنبال کسب سود هستند و موسسه بازرگاني و انتفاعی محسوب مي‌شوند. در کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به بررسي اصول، روشها و مهارت هايي پرداخته  می شود كه مدیران سازمانهاي تولیدی، اقتصادي، خدماتي و بازرگاني بايد از آن مطلع باشند؛ بعنوان مثال نحوه تصميم‌گيري در مورد روشهاي برنامه ریزی توليد، کانال های توزیع و فروش، چگونگی سرمايه‌گذاري، روش های بازاريابی، برنامه های افرایش وفاداری مشتریان، جذب نيروي انساني و …. كه در هر سازمانی براي يك مدير مطرح مي‌گردد، در اين گرايش آموزش داده مي‌شود.

از حوزه های که دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی  می توانند برای انجام پایان نامه انتخاب نمایند عبارتند از:

مدیریت  منابع انسانی پیشرفته، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته مدیریت، تحلیل آماری، حسابداری مدیریت، تحقیق در عملیات پیشرفته، اقتصاد مدیریت و …  اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: تحقیقات بازاریابی، رفتار مصرف کننده، سازمانهای پولی و مالی ، مدیریت صادرات و واردات و …

يک فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مديريت بازرگانی می بایست به سنجش تقاضای موجود در بازار و چگونگی برآورده کردن و رفع این نیازها بپردازد و گاهی پا را از این نیز فراتر گذاشته و در بازار به نیازسازی می پردازد و با استمداد از تفکر خلاق، در ايجاد بازار جديد و ارائه خدمات متنوع و تازه، ابداع روشهاي جديد در عرضه و توزيع و بازاریابی، به عنوان یک کارآفرين به ایفای نقش می پردازد.

 انجام پایان نامه مدیریت دولتی

این گرایش نخستین بار در سال 1333 تحت عنوان علوم اداری در موسسه علوم اداری زیر نظر دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه کالیفرنیای جنوبی برگزار شد. هدف کارشناسی ارشد مديريت دولتي، تربيت مديران شايسته‌اي است كه بتوانند وظايف پنجگانه مدیران را به نحو احسن در سازمانها انجام دهند.

نکته مهم این است که در گرایش مدیریت دولتی، با رویکرد کلان به مباحث مرتبط با مدیریت پرداخته می شود چرا که در اینجا ذی نفع سازمان خاصی نیست. بلکه طیف وسیعی از افراد جامعه و البته سازمان ها، تحت تاثیر تصمیمات مدیران دولتی قرار می گیرند.

از جمله حوزه های که دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی می توانند به انتخاب موضوع بپردازنذ به مدیریت منابع انسانی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته مدیریت، تحلیل آماری، فرایند خط مشی گذاری، نظام های اداری تطبیقی و …  اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: نظریات و فرایند ارتباطات سازمانی، سمینار در مسائل رفتاری، مدیریت بهره وری نیروی انسانی و برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی و… می توان اشاره کرد.

فارغ‌التحصيلان کارشناسی ارشد مدیریت دولتی، مي‌توانند مشاغلي از قبيل: كارشناس اداري، کارشناس امور كاركنان، کارشناس آموزش، کارشناس تشكيلات و روشها، طبقه‌بندي مشاغل ، مدیریت سیستم حقوق و دستمزد، برنامه‌ريزي نیروی انسانی و …  را در سطوح مياني و سرپرستي واحدهاي اداري و خدماتي وزارت‌خانه‌ها، سازمانهاي دولتي و  خصوصی و شهرداري ها را عهده‌دار شوند.

انجام پایان نامه مدیریت صنعتی و تکنولوژی

قرن حاضر، قرن رقابت سرعت، کیفیت و بهره‌وري است و لازمه ادامه حیات سازمان در عصر حاضر، درك زمان و شرايط و برنامه‌ريزي براي استفاده از اين تحولات و همگام شدن با آنهاست به این معنی که امروزه نمي‌توان يك واحد تولیدی یا صنعتي پيشرفته و بزرگ را  با تكيه بر مديريت سنتي اداره كرد؛ بلكه بايد با استفاده از مديران كارآمد و اثربخش در بخش‌هاي مختلف يك سازمان، مانند بخش توليد و يا بخش نيروي انساني، راه رسيدن به اهداف سازمانی را هموار نمود. يكي از علل عدم موفقيت در بسیاری از صنايع اين است كه بسیاری از مدیران این سازمانها فارغ التحصیل و دانش آموخته مدیریت صنعتی نیستند.

از جمله حوزه های که دانشجویان مدیریت صنعتی در مقطع ارشد می توانند به انتخاب موضوع بپردازند می توان به بررسی مسائل انسانی در صنعت، تحلیل آماری، مدیریت استراتژیک صنعتی، حسابداری مدیریت و …  اشاره نمود. البته دروس تخصصی با توجه به زیر گرایش تعیین می شود. دروسی مانند: سیستم های صف، اصول شبیه سازی، مدیریت کیفیت و بهره وری، برنامه ریزی و کنترل موجودی ها و …. اشاره کرد.

کارشناسی ارشد مديريت صنعتي داراي سه بعد اصلي فني و تكنيكي ، بعد مالي و بعد رفتاري و اجتماعي مي باشد كه بعد فني و تكنيكي در دروس تحقيق در عمليات و كنترل پروژه ، بعد مالي در درسهايي مانند حسابداري صنعتي و بعد رفتاري و اجتماعي در دروس رفتار سازماني، مديريت منابع انساني و تئوريهاي مديريت مورد توجه قرار می گیرد؛ البته برخی از دروس اين گرايش مانند مديريت توليد و عمليات به هر سه اين ابعاد مي‌پردازد. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی در بازار کار دارای رقابتی محسوس با فارغ التحصیلان مهندسی صنابع هستند و می توانند در قسمتهای مدیریت تولید، اداره حفاظت فنی و قسمت کنترل کیفیت کالا مشغول بکار شوند. این مدیران آموزش دیده توانایی فعالیت در امور مربوط به مدیریت و کنترل پروژه را دارند و با تسلط بر نرم افزار های این رشته می توانند بازار کار بسیار جذابی داشته باشند.

انجام پایان نامه مدیریت تکنولوژی- انتقال تکنولوژی

این گرایش به دنبال پرورش کادر متخصص در یکپارچه سازی علوم پایه و مهندسی و دانش و روشهای مدیریت است. این گرایش، یک تخصص بین رشته ای می باشد که میان علوم مختلف از جمله علوم طبیعی، اجتماعی، تجزیه صنعتی، تئوری کسب و کار و مهندسی ارتباط برقرار می نماید.

انجام پایان نامه مدیریت فناوری اطلاعات

با گسترش جهاني شدن و بالتبع افزايش استفاده از فناوري اطلاعات در سازمان ها، بسياري از سازمان ها با حجم انبوهي از داده ها در سازمان مواجه مي شوند كه از یک سو برای استفاده از آنها به فیلتری صحیح نیارمندند تا بمباران اطلاعاتی نشوند و بتوانند از اطلاعات مربوط استفاده نمایند و از سوی دیگر سهل انگاری و غفلت از داده های موجود مي تواند به عدم كارايي سازمان منجر شود، لذا در ساده ترين تعريف مديريت فناوري اطلاعات عبارتست از استفاده از داده هاي موجود در سازمان جهت تصميم گيري صحیح و بموقع.

از حوزه های که دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مديريت فناوري اطلاعات می توانند به انجام پایان نامه بپردازند به  امنیت اطلاعات، امنیت داده، داده کاوی، مدیریت زنجیره تامین؛ تجارت الکترونیک، مدیریت سیستم، مدیریت چرخه‌ عمر محصول، مديريت دانش و … می توان اشاره کرد.

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات با تسلط به مباحث تئوری مدیریت و منابع انسانی، همچنین با فراگیری مباحث تخصصی و آشنایی با دروس کامپیوتر و IT ، امکان برقراری ارتباط با سطوح عملیاتی و هدایت موسسات تولید کننده نرم افزار یا واحدهای نرم افزاری از سازمانهای بزرگ را خواهند داشت. البته بازار کار این  دانش آموختگان گاهی با مهندسین فن آوری اطلاعات هم پوشانی دارد.

انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

مدیریت کارآفرینی عبارت است از هشیار بودن و گوش بزنگ بودن افراد برای شکار فرصت هایی که ممکن است کمتر کسی به آن فکر کند. هدف از اجرای دوره کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز مدیریت فعالیتهای کارآفرینانه در بخش خصوصی و بخش عمومی است. چنانچه داوطلبان کارشناسی ارشد کارآفرینی دارای تجربه کار عملی در یکی از بخشهای خصوصی، عمومی و دولتی باشند دروس برایشان بسیار جذاب تر و عملی تر خواهد بود.

از حوزه های که دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت کارافرینی می توانند برای انجام پایان نامه انتخاب کنند به مدیریت استراتژیک کارافرینی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، مدیریت نواوری و تکنولوژی سازمانی، حسابداری صنعتی و … می توان اشاره نمود.

دانش آموختگان کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی بعنوان مدرس، مدیران سازمان ها، پژوهشگران و متخصصین مدیریت کارآفرینی با دانش و مهارت و نگرش کارآفرینی وارد عرصه های اقتصادی– اجتماعی کشور شده و به تسریع روند توسعه پایدار ملی کمک نمایند. البته با توجه به جدید بودن این گرایش در مقایسه با سایر گرایش ها، فارغ التحصیلان این گرایش آینده آکادمیک خوبی نیز خواهند داشت و می توانند در این حوزه به تدریس به عنوان استاد دانشگاه، تدوین مقاله و تالیف کتاب بپردازند.

انجام پایان نامه مدیریت مالی

کارشناسی ارشد مدیریت مالی قبل از سال 1388به عنوان یکی از گرایشهای مدیریت بازرگانی محسوب می شد و برای کنکور نیز دروس یکسان با ضرایب یکسان داشتند؛ اما به لحاظ اهمیت جریانهای مالی سازمانها و تاثیر این جریانها بر موفقیت و سود آوری سازمانها و مباحث جدید سرمایه گذاری از سال 1388 به یکی از گرایشات مستقل کارشناسی ارشد مدیریت تبدیل شد. دروس تخصصی جدیدی که پس از تفکیک، برای قبولی در کنکور این گرایش معرفی شد عبارتند از مدیریت ریسک و حسابداری مالی و صنعتی که فارغ التحصیلان حسابداری با این دروس آشنا بوده و در مباحث حسابداری تسلط بیشتری نسبت به مدیریتی ها دارند، بنابراین حسابداری ها آمار قبولی خوبی در رشته مدیریت مالی دارند.

حوزه های که دانشجویان مدیریت مالی در مقطع ارشد که می توانند برای انتخاب موضوع انجام پایان نامه انتخاب کنند به تجزیه و تحلیل صورت های مالی،مدیریت مالی پیشرفته، سازمانهای پولی و مالی، بازار پول و سرمایه و … اشاره نمود.

فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث تئوری مدیریت مالی در حوزه های مختلفی همچون سرمایه گذاری و بانکداری، بیمه و مدیریت ریسک و مهندسی مالی (ارایه روشهای نوین مالی) تامین مالی و اعتباری و … می توانند در مشاغل مرتبط سازمانی از جمله معاونت مالی (در مفهوم جدید آن) و معاونت سرمایه گذاری و تامین مالی اعتبارات مالی در بانکها و ارزیابی اقتصادی پروژه ها و شرکتهای سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار و غیره مشغول بکار شوند. این رشته در حال حاضر دارای آینده شغلی بسیار مناسبی می باشد و اقبال زیادی به این رشته وجود داشته است.

انتخاب موضوع پایان نامه مجموعه مدیریت

همیشه و در موقعیت های مختلف شنیده ایم که اولین قدم، سخت ترین قدم است. در انجام پایان نامه نیز انتخاب موضوع جزو مراحل حساس و چالش برانگیز برای دانشجویان می باشد. باید خدمتتون عرض کنیم که تیم موسسه ما متشکل از صدها نفر پژوهشگر در تمامی رشته ها با روش های بروز در انتخاب مقاله بیس با تکنیک های جدید در امر انتخاب موضوع پایان نامه و رساله مدیریت در تمامی گرایشها به مشاوره رایگان خواهد پرداخت.

به علت وجود نیاز مبرم دانشجویان به مشاوره در مورد پایان نامه گرایش های مختلف کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت، موسسه ایزی تز در این تصمیم گیری مهم و حساس کنار شما خواهد بود تا بتونید با انتخاب موضوع مناسب ، موفقیت و آینده شغلی و تحصیلی سرشار از توانگری رو برای خودتون رقم بزنید.

به این منظور تیم ایزی تز، در زمینه مشاوره پایان نامه مدیریت، اطلاعات بسیار مفید و ارزنده ای رو در اختیار شما دوستان و راهجویان عزیز قرار خواهد داد تا نخستین قدم رو محکم بردارید و در راهی که برای رسیدن به موفقیت خواهید پیمود، هرگز شک و تردید رو به خودتون راه ندید.

 

انجام پایان نامه مدیریت کارشناسی ارشد و رساله دکترای مدیریت در موسسه ایزی تز

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

 

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.