برتری مقالات انگلیسی به مقالات فارسی

برتری مقالات انگلیسی به مقالات فارسی

برتری مقالات انگلیسی را به مقالات فارسی

نوشتن و خواندن مقالات انگلیسی نسبت به مقالات فارسی اهمیت بیشتری دارند.برتری مقالات انگلیسی و مقاله های انگلیسی زبان

اگر پژوهشی را انجام داده و نمی‌دانید که نتایج پژوهش‌های خود را در مجلات انگلیسی زبان منتشر کنید یا در مجلات داخلی، این مطلب را بخوانید. در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا برتری مقالات انگلیسی را به مقالات فارسی بیان کنیم برتری مقالات انگلیسی را به مقالات فارسی

1- انگلیسی زبان بودن اکثر مجلات علمی

با توجه به این که یک پژوهشگر برای نگارش مقاله خود زمان زیادی را صرف کرده و آزمایشات زیادی را انجام داده است، به همین دلیل بسیاری از محققان تلاش می‌کنند که مقالات خود را در مجلاتی منتشر کنند که افراد بیشتری در جامعه علمی به آن مقالات دسترسی داشته باشند.

مطب پیشنهادی :
گواهی چاپ مقاله در مجلات ISI چیست؟ | گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی

از طرف دیگر بیش از ۸۰ درصد مجلات منتشر شده در سراسر جهان مجلات انگلیسی زبان هستند. از این رو بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان چاپ مقالات انگلیسی را در اولویت قرار می‌دهند تا مقالاتشان بیشتر دیده شود. این امر کمک می‌کند تا سایتیشن مقاله افزایش یابد که یک مزیت اصلی در رزومه تحصیلی و شغلی محسوب می‌شود.

2- جدید بودن مقالات انگلیسی

تجربه نشان داده که جدیدترین پژوهش‌ها و دستاوردها در رشته‌های زبان، پزشکی، مهندسی و فناوری در مقالات انگلیسی منتشر می‌شود و کمتر مشاهده شده که جدیدترین تحقیقات در این رشته‌ها در مقالات فارسی انتشار یابد.

از طرفی باید توجه کنید که در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله باید از جدیدترین تحقیقات و نتایج استفاده کنید تا نتیجه کار شما، تکراری نباشد.

مطب پیشنهادی :
ویزای تحصیلی آلمان و شرایط ویزای تحصیلی آلمان

اگر به دنبال مقالات جدید هستید تا در نگارش پروپوزال، پایان نامه و مقاله خود استفاده کنید، توصیه می‌شود که از جدیدترین مقالات انگلیسی استفاده کنید.

3- دسترسی به مقالات انگلیسی

ممکن است به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد، دکتری و پژوهشگر، بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی که عنوان یک مقاله جدید را در اینترنت وارد می‌کنید، نتوانسته‌اید به متن کامل آن مقاله دسترسی داشته باشید.

اگر می‌خواهید مقالات موردنظر خود را به صورت رایگان دانلود کنید به صفحه «مقاله رایگان» مراجعه کنید. در این صفحه نحوه دانلود مقالات و کتب علمی آموزش داده شده است تا بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانید خیلی سریع و راحت pdf مقالات و کتب انگلیسی موردنظر خود را دانلود کنید.

ایزی تز مرکز مشاوره انجام رساله دکتری و پایان نامه دکتری در ایران | برندی برتر در زمینه خدمات پایان نامه

مطب پیشنهادی :
مجلات علمی و پژوهشی رشته فلسفه و کلام | مجلات علمی و ترویجی فلسفه و کلام

انجام پایان نامه ارشد : 09199631325

انجام پایان نامه دکتری : 09199631325

اکسپت مقاله علمی پژوهشی : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید