تبدیل پایان نامه به کتاب فوری | تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران با هزینه ارزان

تبدیل پایان نامه به کتاب فوری | تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران با هزینه ارزان

تبدیل پایان نامه به کتاب فوری | تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران با هزینه ارزان

تبدیل پایان نامه به کتاب فوری | تبدیل پایان نامه به کتاب در تهران با هزینه ارزان :

واحد انتشارات موسسه ایزی تز در راستای خدماتی که ارایه می دهد، چاپ و نشر کتب (ویراستاری،صفحه آرایی، طراحی جلد، مجوزها(فیپا و شابک و وزارت ارشاد) به کمک تیم قوی از ویراستاران، طراحان و پرسنل با بهترین کیفیت و با حداقل هزینه و در کمتر از 25 روز انجام می دهد.

مزایای چاپ کتاب در ایزی تز:

– چاپ و صحافی در تیراژ دلخواه

چاپ کتاب و تبدیل جزوات کلاسی و پایان نامه و آثار مولفان و شاعران  به صورت کتاب

– طراحی ایبوک (کتاب الکتریکی) کتاب شما

– سهیم شدن در فروش کتاب ایبوک(از فروش ایبوک (کتابهای فروش رفته) 30 درصد سهم شما می شود)

یعنی اگر کتاب شما از لحاظ محتوایی و موضوع کتاب خوبی باشد شاید در سال اول کل هزینه ای که برای چاپ کتاب کردید به شما بازگردد. در ادامه در مورد کتاب ایبوک براتون توضیحاتی گذاشتیم تا بیشتر با این امتیازی که ما برای شما گذاشتیم آشنا شوید:

مطب پیشنهادی :
انجام رساله دکترا تربیت مربی عقیدتی و سیاسی | انجام پایان نامه دکتری و ارشد تربیت مربی عقیدتی و سیاسی

کتاب الکترونیک و یا همان EBOOK مقوله ای است نه چندان نوظهور، اما پر کاربرد و پر اهمیت در عصر دیجیتال و به خصوص برای اهل علم و دانش. درجه و اهمیت این مقوله آنقدر هست که در برخی کشورها جایزه ویژه ای را برای کتاب های الکترونیکی برگزیده در نظر می گیرند و به همین جهت موجب رشد و توسعه مطالعه در این حوزه می شوند.برخی از سایت ها همانند IPUBLISH از نویسندگانی که قصد دارند کتابشان بصورت الکترونیکی عرصه شود، حمایت می کند و حتی کمپین هایی تحت عنوان PROJECT GUTENBERG برای سرعت بخشیدن به این مقوله و تبدیل کتاب های عادی به کتابهای الکترونیکی و یا دیجیتالی ایجاد شده است و همه اینها و موارد مشابه دلیل بر اهمیت EBOOK دارد.بطور عامیانه کتاب الکترونیکی را می تواان بصورت خلاصه بدین گونه تعریف کرد، نسخه کامپیوتری از یک نسخه کاغذی مطالب مکتوب که این مطالب مکتوب می تواند متن، تصویر و … باشد.البته مواردی که می تواند موجب رونق کتاب الکترونیکی شود عبارتند از: سادگی اجرا، جستجوی راحت، امکان افزودن حتی اکانات صوتی و تصویری، یکپارچی و انسجام و عدم به هم ریختگی در فونت ها و بسیاری موارد دیگر.

مطب پیشنهادی :
اهمیت کلمات کلیدی در نوشتن مقاله

مزیت های کتاب الکترونیک

  1. سهولت انتقال با سرعت بالا چه در هنگام DOWNLOAD، چه بصورت یک ATTACH و…
  2. تنوع کاربرد و انسجام مطالب در مقایسه با دیگر قالب های متنی از طریق امکان دسته یندی بصورت یک فهرست که امکان جستجو را در آن راحتتر می کند.
  3. تبادل مطالب بین یکدیگر:متون الکترونیکی با قابلیت هایی نظیر LINK امکان تبادل بینابین را همزمان بین مطالب برقرار می کند که می تواند موجب راحتی جستجو برای افرادی که در حوزه خاصی تحقیق می کنند شود.
  4. پشتیبانی از امکانات صوتی و تصویری بطور مثال در ADOBE با قابلیت READ OUT LOUD می توان متن را به صدا در آورد.
  5. سهولت کار و اجرا به این ترتیب که فایلهای DOC و یا PDF که از نوع متنی هستند و جهت اجرا و باز شدن نیاز به نرم افزار مخصوص خود دارند ولی فایلهای الکترونیکی که دارای پسوند EXE هستند، بدون نرم افزار دومی قابلیت پخش و اجرا در سیستم عامل مربوطه را دارند و این موجب سهولت کار برای کاربران مربوطه شود.

فورمت های کتب الکترونیکی: همانطور که قبلا گفته شد فایلهای متنی مانند DOC نیاز به نرم افزار خاصی برای باز شدن دارند ولی فایلهایی با پسوند EXEیا TXT ویا HTMLنیاز به نرم افزار خاصی ندارند و بطور معمولا توسط سیستم عامل ها باز می شوند.

مطب پیشنهادی :
پس از نگارش پایان نامه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

معرفی چند پایگاه کتاب الکترونیکی

  • EBOOKS.COM
  • EBOOKSWORLD.COM
  • EBOOKPARS.COM
  • IREBOOK.COM
  • EBOOKSNBYTE.COM
  • EBRARY.COM

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

 

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید