شبیه سازی پایان نامه ارشد | شبیه سازی پایان نامه کارشناسی ارشد

شبیه سازی پایان نامه ارشد

مدلسازی (Modeling) :

به گفته تیم شبیه سازی پایان نامه ارشد : مدل سازی یک “مدل” را ایجاد می کند که نشان دهنده یک شی یا سیستم با تمام یا زیر مجموعه ای از خواص آن می باشد. یک مدل ممکن است دقیقاً همانند سیستم اصلی باشد یا حتی به صورت تقریبی آن را تقریب بزند.

به عنوان مثال، یک مدل کامپیوتری از یک کشتی ممکن است تجسم ۳بعدی، کشتی را فراهم کند تا کاربر بتواند چرخش و زوم نماید تا به صورت واضح ابعاد کشتی را بدست آورد. به عنوان مثال دیگر، یک مدل ریاضی چیزی متفاوت از یک مدل سه بعدی است. یک مدل ریاضی یک سیستم با معادلات را توصیف می نماید.

مدل سازی می تواند هزینه یک فرآیند را کاهش دهد و پیشرفت آن را سریعتر نماید. به عنوان مثال، هنگامی که شما نیاز به ساخت یک کشتی دارید، می توانید چند مدل از آن را ایجاد کرده و بهترین راه حل را بیابید.

این در مدل سازی به هیچ وجه امکان پذیر نیست زیرا شما نمی توانید چندین کشتی را بسازید و واقعیت را انتخاب کنید. بنابراین طراحان حاضر می توانند طراحی خود را بهینه سازی کنند.

شبیه سازی (Simulation) :

شبیه سازی یک روش مطالعه و تحلیل رفتار یک دنیای واقعی یا یک سیستم تخیلی با تقلید از یک برنامه کامپیوتری است. یک شبیه سازی بر روی یک مدل ریاضی است که سیستم را توصیف می کند. در یک شبیه سازی، یک یا چند متغیر، تغییر کرده و تغییرات در متغیرهای دیگر مشاهده می شود. شبیه سازی ها کاربران را قادر به پیش بینی رفتار سیستم دنیای واقعی می کند. به عنوان مثال، رفتار یک کشتی را می توان با استفاده از یک مدل ریاضی شبیه سازی شده بدست آورد. سپس کاربران می توانند متغیرهایی مانند سرعت، وزن و ثبات کشتی را تغییر دهند.

شبیه سازی نیز برای آموزش افراد برای فعالیت های خاص و واکنش به موقعیت های غیر منتظره استفاده می شود. شبیه سازهای خودرو و پرواز، رانندگان و خلبانان آموزش نمونه هایی از این شبیه سازی ها هستند.

شبیه سازی ها به طراحان کمک می کنند تا سیستم های خود را با تغییرات لازم و به دست آوردن نتایج خوب بهینه سازی کنند. آنها می توانند در هنگام تغییر خواص در محیط مجازی تلاش کنند تا پول و زمان بتوانند ذخیره شوند.

کاربران می توانند شبیه سازی را سریعتر یا سریعتر از دنیای واقعی اجرا کنند و این ممکن است برای کشف جزئیات بیشتر کمک کند.

انواع خدمات شبیه سازی پایان نامه ارشد در دپارتمان شبیه سازی ایزی تز:

  1. شبیه سازی با SPSS
  2. شبیه سازی با متلب
  3. شبیه سازی با matlab
  4. شبیه سازی با ns2
  5. شبیه سازی با ns-2
  6. شبیه سازی با ns3
  7. شبیه سازی با ns-3
  8. شبیه سازی با رپیدماینر
  9. شبیه سازی با وکا
  10. شبیه سازی با سی شارپ
  11. شبیه سازی با SPSS,شبیه سازی با C++
  12. شبیه سازی با سی شارپ
  13. شبیه سازی با پاسکال
  14. شبیه سازی با جوملا
  15. شبیه سازی با دات نت
  16. و ….

برای مشاوره با ما تماس بگیرید (خطوط مجهز به تلگرام و واتس اپ نیز می باشد.)

09353132500