نحوه تعیین ISI بودن یک مجله با یک ترفند ساده و کاربردی بهمراه مثال

نحوه تعیین ISI بودن یک مجله با یک ترفند ساده و کاربردی بهمراه مثال

نحوه تعیین ISI بودن یک مجله با یک ترفند ساده و کاربردی بهمراه مثال

نحوه تعیین ISI بودن یک مجله با یک ترفند ساده و کاربردی بهمراه مثال :

نحوه تعیین ISI بودن یک مجله به این صورت است که سایت تامسون رویترز لیست تمامی مجلاتی را که جز این سایت می باشد را به صورت رایگان در سایت قرار داده است. با مراجعه به وب سایت تامسون رویترز می توانید لیست تمامی مجله های ای اس ای را دریافت نمایید. همچنین می توانید از امکانات جستجو بهره ببرید. در صورتی که نام مجله و ISSN آن را داشته باشید می توانید به جستجو بپردازید. اگر نام مجله در لیست وجود داشت، مجله را ISI می نامیم. ولی برای تعیین JCR یا Listed بودن مجله باید به کاورج (Coverage) آن توجه نمود. وجود هر یک از عناوین زیر نشانگر JCR بودن مجله مزبور می باشد:

مطب پیشنهادی :
پارافریز کردن چیست | جلوگیری از سرقت ادبی

Science Citation Index

Science Citation Index Expanded

Social Sciences Citation Index

Arts & Humanities Citation Index

در غیر این صورت مجله ISI Listed می باشد.

به عنوان مثال جهت بررسی ISI بودن مجله با عنوان Energy  (با ISSN: 0360-5442)، به ترتیب زیر عمل می کنیم. ابتدا به بخش Master Journal List سایت تامسون رویترز بروید و در بخش جستجو، نوع جستجو ( Search Type ) را بر روی ISSN قرار دهید و در بخش Search Terms، شماره شناسه بین المللی (ISSN) مجله را وارد نمایید و بر روی SEARCH کلیک نمایید. اگر مجله در سایت باشد در صفحه بعد مشخصات آن ظاهر می شود و مجله ISI  می باشد .

یکی از مهمترین عوامل که شانس پذیرش مقاله در ژورنال های بین المللی را افزایش می دهد کیفیت ترجمه و رعایت اصول نگارشی است.هرچه امتیاز و ایمپکت مجله بالاتر باشد دقت عمل بیشتری می بایست بخرج دهید تا مقاله شما در مجلات معتبرISI، ISC، PUBMED و اسکوپوس پذیرش و چاپ گردد .
در تمام مراحل نگارش و ویرایش مقاله پژوهشگران و محققین موسسه ایزی تز به پشتوانه سالها تجربه در حوزه پذیرش و چاپ مقاله های شما را همراهی می نمایند تا بتوانید بسهولت به بالاترین سطح کیفی دست یابید تا برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال های معتبر ای اس ای (ISI) دیگر دغدغه ای نداشته باشید .

مطب پیشنهادی :
نحوه سابمیت مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی

 

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید