ویراستاری تخصصی مقالات با بهترین قیمت در ایران

ویراستاری تخصصی مقالات با بهترین قیمت در ایران

همه چیز درباره ویراستاری تخصصی مقالات دانشگاهی، ISI، فارسی و سایر زبان‌ها

از جمله خدمات مهمی که موسسه علمی تحقیقاتی ایزی تز به شما عزیزان ارائه می‌دهد، ویراستاری تخصصی مقالات می‌باشد. خدمات ارائه شده توسط موسسه ما دارای بالاترین سطح از نظر کیفیت بوده و شما می‌توانید بعد از انجام شدن مراحل ویراستاری تخصصی مقالات بر روی پروژه‌ های شما، نسبت به ارسال، اکسپت و چاپ مقالات خودتان در مجلات داخلی و ژورنال های بین‌المللی اقدام نمایید.

درباره ویراستاری بیشتر بدانید

به صورت کلی به پروسه آماده نمودن محتوای نگارش شده به جهت انتشار آن برای مخاطبان آن محتوا، ویرایش گویند. در واقع برای آنکه محتوای مد نظر به صورت کامل آماده شده و بتوان از آن استفاده نمود، باید انواع مراحل و موارد مرتبط با ویراستاری تخصصی مقالات بر روی آنها صورت پذیرد. مواردی که متون را از دیدگاه معنی، مفهوم و دستور زبان مرتبط، عاری و فارغ از خطا و اشتباه نماید.

هنگامی که متون نگارش می‌شوند، به احتمالا بسیار زیاد (بالای 90 درصد) در آن متون اشتباهات زیادی از لحاظ نگارشی و ویرایشی پیدا خواهد شد. به طور مثال گاهی غلط های املایی به دلیل آگاه نبودن نگارنده متن به قواعد املایی و املا صحیح کلمات و گاهی نیز به خاطر اشتباه تایپی از طرف خود نویسنده و یا تایپیست متون است. برخی دیگر از عبارات و جملات طبق محاوره نوشته شده و باید مطابق استاندارد دستور زبانی نگارش شوند.

این موضوع نیز وجود دارد که احتمال درست نبودن رسم الخط کلمات و پاراگراف بندی خواهد بود. در این حالت اگر متون در اختیار مخاطبانش قرار بگیرد، حتی اگر دارای محتوای غنی باشد، بازخوردی مناسب از مخاطبان نخواهد داشت. واضح است بودن مشکلات باعث می‌شود تا خوانش دچار نقص شده و حتی در صورت به مخاطره نیافتن روند خوانش توسط مخاطب، وجود مشکلات ویرایشی و غلط های املایی اعتبار متن را کاهش داده و آن را زیر سوال خواهد برد.

مطب پیشنهادی :
روش نوشتن مقاله isi

در اینجا است که اهمیت ویراستاری تخصصی مقالات خود را نشان می‌دهد. کاهش اعتبار متون و مقالات نگارش شده مانع از آن خواهد شد که تا فحوای کلام و آنچه محقق و پژوهشگر برای آن زحمت بسیاری کشیده است به درستی و بدون مشکل به مخاطبان منتقل گردد. به همین دلیل است که باید تمام نکات مرتبط با این موارد در متون مورد توجه قرار بگیرد.

شما در حال مطالعه مطلب ویراستاری تخصصی مقالات دانشگاهی

به چه کسی ویراستار گفته می‌شود

به فردی که متون متفاوت را از جمله مقالات عمومی و مقالات تخصصی مورد ویرایش و بررسی قرار می‌دهد، ویراستار گویند. ویراستار مهارت و دانش تخصصی در مورد ویرایش داشته و اطلاعات او درباره آخرین تغییرات واژه ها و قواعد به روز می‌باشد. ویراستاری تخصصی مقالات یک روند و پروسه نیازمند سابقه و مطالعه هست و هر کسی نمی‌تواند این کار را با حداکثر کیفیت انجام بدهد.

ویراستاران زبان فارسی از آخرین اطلاعیه و قواعدی که فرهنگستان زبان فارسی منتشر می‌نماید، آگاهی داشته و بر پایه تجربه خودشان مقالات و متون را تصحیح و ویرایش می‌نمایند. موضوع تجربه یک امر مهم در ویراستاری تخصصی مقالات است. همانطور که شما برای تعمیر خودرو خودتان نزد مکانیک و تعمیرکار با تجربه می‌روید، برای داشتن خروجی با کیفیت و بدون مشکل از مقالات و متون خود نیز نیاز به یک ویراستار با تجربه خواهید داشت.

در گذر از عبارات، جملات و کلمات متفاوت یک ویراستار با تجربه شکل می‌گیرد و افراد مختلف در تنظیم نمودن و پالایش متون و مقالات، مهارت های لازم را بدست می‌آورند. ویراستاران موارد مختلفی را سر و سامان می‌دهند. به طور مثال، امکان این موضوع وجود دارد که متون پس از ویرایش و تغییرات خلاصه تر و شیواتر بشوند. همچنین ممکن است عبارات، جملات و کلماتی به بخش های مختلف اضافه گردد تا مفاهیم بهتر منتقل گردند.

مطب پیشنهادی :
انجام مقاله فوری و اکسپت مقاله در موسسه مقاله نویسی ایزی تز

ویراستاری تخصصی مقالات کار افرادی است که تمامی تلاش و دانش خود را به کار می‌برند تا متون به بهترین شکل خود درآیند. ویراستاری در زمینه تولید محتوا نیز بسیار مهم و اثرگذار می‌باشد. شغل و پیشه ویراستاران مهم بوده و می‌تواند حساسیت‌های زیادی را داشته باشد. شاید بپرسید که چرا این کار حساس است؟ به خاطر آنکه اگر ویراستار محتوای نهایی را به صورت خوانا و یکپارچه درنیاورد، خوانندگان آن ممکن است حتی از خواندن کامل آن صرف نظر نمایند.

به همین دلیل است که ویرایش و ویراستاری می‌تواند از آنچه که به نظر می‌رسد بسیار مهم تر و حساس تر باشد. ویراستاری تخصصی مقالات در کنار حفظ روح و ریشه اصلی اثر و متوجه بودن نسبت به تمایلات نویسنده، به نحوی باید صورت پذیرد که محتوا و مفهوم اصلی دچار آسیب نگردد. حفظ نمودن سبک محتوا در کنار ویراستاری تنها از عهده متخصصان این امر بر می‌آید.

ویراستار اگر دارای اطلاعات عمومی خوب و وسیع بوده و همچنین به عناوین و مطالب متفاوتی آگاهی و اشراف داشته باشد، توانایی این موضوع را دارد که کار ویرایش را با کیفیت مناسب انجام بدهند. این موضوع به دلیل مواجهه ویراستار با موضوعات مختلف اهمیت پیدا می‌کند و تسلط وی بسیار می‌تواند نکته مثبتی برای پروژه باشد.

مطب پیشنهادی :
تشخیص ایمپکت فاکتور مجلات به سادگی

شما در حال مطالعه مطلب ویراستاری تخصصی مقالات دانشگاهی

ویراستاری تخصصی مقالات

آن دست از مقالاتی که در مسیر خود نیاز به اخذ اکسپت و چاپ در مجلات داخلی و ژورنال های بین‌المللی دارند، نیاز به ویراستاری تخصصی مقالات به صورت ویژه دارند. این نکته نیز شایان ذکر است که تفاوت ندارد که مقالات شما برای چاپ در مجلات داخلی می‌رود و یا ژورنال های خارجی. به هر روی نیاز به ویراستاری و ویرایش مهم و ضروری می‌باشد.

ویراستاری تخصصی مقالات سبب می‌شود تا متون روانتر شده و انتقال پیام و محتوای مد نظر آسان تر خواهد بود. بدیهی است که شما با صرف زمان و هزینه فراوان تمایل ندارید که به دلیل مشکلات نگارشی از رسیدن به اهداف خودتان باز بمانید. انتقال بهینه پیام ها و دستاوردهای شما خواهد شد.

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید