کاهش درصد همانندجو و پایین آوردن درصد همانندجو پایان نامه و سایت ایرانداک

کاهش درصد همانندجو و پایین آوردن درصد همانندجو پایان نامه و سایت ایرانداک ❤️❤️❤️ 09353132500❤️❤️❤️ مشاوره انجام رساله دکترا

کاهش درصد همانندجو و پایین آوردن درصد همانندجو پایان نامه و سایت ایرانداک

کاهش درصد همانندجو و پایین آوردن درصد همانندجو پایان نامه و سایت ایرانداک

پایین آوردن درصد همانندجو پایان نامه و سایت ایرانداک_ کاهش درصد همانندجو

همه اساتید و دانشمندان و پژوهشگران این اعتقاد را دارند که باید فردی که برای اولین بار یک تحقیق و پژوهش علمی را به نتیجه می رساند بدون هرگونه کپی برداری بوده و رعایت اصول اخلاقی در آن حرف اول را بزند و همچنین دانشجویان باید تلاش کنند تا بهترین و درجه یک ترین پایان نامه علمی را ارائه دهند و از محتواهایی که مختص شخص دیگری است استفاده نکنند. یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در هنگام نوشتن پایان نامه شان و ثبت آن در سایت ایرانداک، این است که سرقت ادبی یا Plagiarism صورت نگیرد (و درصورت رخداد کاهش درصد همانندجو است) چراکه الان تمامی دانشگاه های کشور پایان نامه ها را با سایت همانندجو بررسی می کنند. سرقت ادبی (Plagiarism) به این معناست که شخصی همه یا بخشی از ایده‌های علمی یا نتایج تحقیقات فرد دیگری را بدون ذکر نام او در کار خود بیاورد و به نوعی ایده او را دزدیده و به نام خود ثبت کند. سرقت ادبی در پایان نامه ، مقاله، کتاب، کارهای تحقیقاتی و پژوهشی، فیلم، موسیقی و… رخ می‌دهد. سرقت ادبی که در انگلیسی پلیجریزم Plagiarism نامیده می‌شود، گاهی بصورت عمدی و با نیت قبلی صورت می‌گیرد، اما بعضی مواقع دانشجو این کار را غیر عمدی انجام می‌دهد و اصلا فکر این را هم نمی کند که دارد سرقت ادبی می‌کند! برای رفع مشکل همانندجو پایان نامه و پایین آوردن درصد همانندجو با ما همراه باشید.

راهکاری کلیدی برای کاهش درصد همانندجو و رفع مشکل آن

یک سوال اساسی آن است که چگونه از همان ابتدا درصد همانندجویی را کاهش دهیم؟ تیم حرفه ای ایزی تز به شما پیشنهاد می‌ کند که از همان ابتدای نگارش پروپوزال و در ادامه نگارش پایان نامه این مورد توجه داشته باشید که از مقالات اصلی و بهروز استفاده کرده و سعی در نگارش پایان نامه خود به صورت بازنویسی داشته باشید.

چنان چه در هر کدام است مراحل نگارش پایان نامه و همانندجویی دچار مشکل شده و به راهنمایی نیاز داشتید می توانید به متخصصان ایزی تز اطمینان کرده و به صورت تضمینی به رفع مشکل همانندجو و کاهش درصد همانندجو پایان نامه بپردازید.

سرقت ادبی در پایان نامه ارشد و دکتری در آینده بسیار مشکل ساز خواهد بود و در بهترین حالت به جریمه دانشجو و کسر نمره او می‌انجامد (البته در حال حاضر سرقت ادبی عملا بی معنی است چراکه پایان نامه با سایت ایرانداک چک شده و درصورت بالا بودن درصد همانندجو باید مشکل آن رفع شده تا بتوانید تاییده استاد مشاور را بگیرد و در جلسه دفاع حاضر شوید) اما اگر دانشجو و محقق عمداً و به تعداد زیادی سرقت ادبی در پایان نامه اش داشته باشد، این کار می‌تواند به رد پایان نامه او و حتی اخراجش از دانشگاه منجر شود. با این حال معنای پلیجریزم این نیست که شما هیچ گاه نتوانید از نتایج کار دیگران و ایده های جالب و کاربردی آنها در تحقیقات خود استفاده کنید؛ بلکه باید این کار را به شکلی انجام دهید که سرقت ادبی محسوب نشود. در این مقاله بهترین سایت ترجمه و مشاوره پایان نامه قصد دارد تا شما را با کاهش درصد همانندجو پایان نامه و  پایین آوردن درصد همانندجو آشنا کرده و راهکارهایی را برای انجام این کار به شما ارائه دهد. پس اصلا این مقاله را از دست ندهید!

رفع مشکل همانندجو + کاهش درصد همانند جو + درصد مجاز همانند جو

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد و دکترا از جمله مهم ترین مراحلی است که بدون گذراندن آن قادر به فارغ التحصیلی نخواهید بود. انجام دادن پایان نامه یک بخش از کار بوده و نگارش آن دارای اهمیتی برابر با انجام دادن پایان نامه است. یکی از مشکلات کلی که اکثر دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند مسئله همانند جویی پایان نامه است.

رفع مشکل همانندجویی پایان نامه سوال بسیاری از دانشجویان است و بسیاری از آن ها با دغدغه چگونگی حل این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. اگر شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید نگران نباشید! نکته ای را به شما یادآور می شویم که توسط آن می توانید مشکلات همانندجویی پایان نامه خود را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای حل نمایید. روش صحیح و کلی رفع مشکل همانندجو آن است که ادبیات و متن پایان نامه خود را تغییر دهید. به عبارتی دیگر هنگامی که به منبع اصلی مراجعه می کنید و قصد استفاده از آن را دارید می توانید متن و موضوع مورد نظر را به بیان خود به صورت کاملاً علمی بنویسید.

برای رفع مشکل همانندجویی پایان نامه خود به چارچوب آن دست نزنید اقدام به جابجایی یا حذف هیچ کدام از متون پایان نامه خود نمایید! برای کاهش درصد همانندحویی تنها کافی است که متن مورد نظر را تغییر دهید. این کار کاملا اصولی است و بدون دور زدن سامانه همانندجو اتفاق می افتد. پس از ویرایش پایان نامه خود توسط این روش مشاهده خواهید کرد که نسخه ویرایش شده شما درصد کم تری مشابهت با سایر پایان نامه ها را نشان می دهد

 

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500