انجام پایان نامه مهندسی صنایع کارشناسی ارشد و رساله دکتری دکترا در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه مهندسی صنایع کارشناسی ارشد و رساله دکتری دکترا در موسسه ایزی تز

برای بیان رویکردی در علم مدیریت سازمان­ها و صنایع مهندسی صنایع عنوانی در این خصوص می‌باشد و یکی از رشته های پرطرفدار گروه مهندسی است. در همین راستان تلاش کرد­ه­ایم در قالب یک دپارتمان تخصصی جهت آموزش پایان نامه مهندسی صنایع، آموزش پایان­نامه کارشناسی ارشد و دکتری این رشته محبوب دانشگاهی را برای کلیه دانشجویان از دانشگاههای سراسر کشور پوشش دهیم. می­توانید با اطمینان خاطر پروژه­های مشاوره انجام پایان­نامه صنایع را از ما بخواهید.

عبارت مهندسی صنعتی توسط فردریک تیلور که بانی علم مدیریت بوده، به کار برده شد. با توجه به رشد کارخانه­ها و تولیدی­ها در جهان صنعتی امروز و نیاز همیشگی این سیستمها افراد کاردان در راستای افزایش سوددهی و بازده محصولات، علمی که بتواند این مهم را انجام دهد، علم مهندسی و مدیریت است و در حقیقت فارغ­التحصیلان رشته مهندسی صنایع همان افراد کاردانی هستند که می­توانند در جهت اهداف جهان صنعتی امروز یعنی افزایش سود و بازده محصولات عمل کنند. این رشته دارای پیچیدگی­ها وگرایشات مختلف است و به همین علت می­تواند باعث ایجاد سردرگمی و نگرانی در دانشجویان نسبت به انجام و ارائه پایان نامه شود. برای رفع این نگرانی و سردرگمی­ها پیشنهاد می­شود که دانشجویان مشاوره و آموزش پایان­نامه  خود را از مؤسسه­ای با تجربه چندین ساله و شامل تیمی قدرتمند و خبره از متخصصان و کارشناسان که از پیچیدگی­های رشته مهندسی صنایع  اطلاع کامل دارند، فراگیرند.

موسسه ایزی تز به دارا بودن تمام ویژگی­های ذکر شده، می­تواند شما دانشجویان عزیز را در مسیر انجام پایان­نامه خود راهنمایی و راهبری کند. از جمله خدمات قابل توجهمؤسسه ایزی تز می­توان به آموزش پایان­نامه ارشد، آموزش پایان نامه دکتری رشته مهندسی صنایع، آموزش نگارش پروپوزال  مهندسی صنایع، چاپ مقالهIsI  اشاره کرد

انجام پایان­نامه صنایع در تمامی گرایشات

این رشته دارای 9 گرایش شامل بهینه­سازی سیستم­ها، آینده پژوهی، مدیریت سیستم و بهره­وری، سیستم­های کلان اقتصادی و اجتماعی، مدیریت پروژه، لجستیک و زنجیره تامین، سیستم­های مالی، مدیریت نوآوری و فناوری و سیستم­های سلامت می­باشد.

بهینه­سازی سیستم­ها

فارغ­التحصیلان این گرایش، توانایی انجام مسئولیتهایی از قبیل مدلسازی، برنامه­ریزی در پروژه­های مختلف، بررسی مشکلات و ارائه بهترین الگوها در سازمان­ها و کارخانه­ها برای بهینه­سازی مسائل مختلف از قبیل انسان، مواد و ماشین­آلات را دارا هستند.

 

آینده پژوهی

این گرایش رشته­ای میان رشته‌ای و تلفیقی از علوم مهندسی و مدیریت است و هدف آن تربیت متخصصانی است که دارای قدرت تخیل، پیش­بینی و تصمیم­گیری صحیح و به موقع در عرصه­های خرد و کلان مخصوصاً در عرصه علم و فناوری باشند. آینده­پژوهان با شناسایی حالت­های مختلفی که در آینده ممکن است اتفاق بیافتد، برای رسیدن به آینده­ای که نیازهای آنان را تأمین و برآورده می­سازد، برنامه­ریزی می­کنند. در واقع پیش­بینی، بخش کوچکی از فعالیتهای آنان را شامل می­شود و فعالیت­های آنان، بسیار وسیع­تر از پیش­بینی آینده می­باشد.

 

مدیریت سیستم و بهره وری

این گرایش در کارشناسی ارشد صنایع را می‌­توان چکیده دوره کارشناسی صنایع دانست که به فارغ‌­التحصیلان سایر رشته­های فنی و مهندسی، اختصاص یافته و سعی در آموزش علوم و فنون اداره صنایع با تأکید بر کاربرد
روش­های کمی و نظام­گرا در اداره امور صنعتی دارد.

سیستمهای کلان اقتصادی و اجتماعی

پیچیده ترین سیستمها، سیستم­هایی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با انسان یا گروهی از انسانها ارتباط داشته باشند. بدین جهت سیستم­های کلان اجتماعی و اقتصادی که بطور مستقیم به انسان مربوط می­شوند، از نظر تحلیل، پیش­بینی رفتار و کنترل جزو پیچیده­ترین سیستم­ها دسته­بندی می­شوند. بطور کلی هدف از بوجود آمدن این رشته، تربیت فرد یا افرادی است که بتوانند با ابزار و مدلهای مختلف، سیستم­های پیچیده را شناسایی، تحلیل،
پیش­بینی و بهبود دهند.

 

مدیریت پروژه

این گرایش با مدیریت، کنترل و زمانبندی پروژه­های بزرگ از قبیل نفت و گاز، سد، تونل و … ارتباط دارد. هدف از این دوره، تربیت مدیر و افراد متخصص برای پروژه‌های بزرگ می‌ باشد.

 

لجستیک و زنجیره تامین

زنجیره تأمین شامل همه فعالیت‌های مرتبط با جریان و مبادله کالاها و خدمات، از مرحله ماده خام تا مرحله محصول نهایی است. مدیریت زنجیره تأمین ایجاد هماهنگی در تولید، موجودی، مکان­یابی و حمل و نقل بین شرکت­کنندگان در یک زنجیره تأمین است که براي دستیابی به بهترین ترکیب پاسخ­گویی و کارایی برای موفقیت در بازار صورت می­گیرد.

 

سیستم­های مالی

مهندسی مالی ترکیبی از علوم ریاضی کاربردی، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضیات مالی و مدیریت مالی است. هدف از این رشته استفاده از فناوری محاسباتی و اطلاعاتی پیشرفته در بازارهای مالی و همچنین استفاده از علم مهندسی سیستم های مالی در بانک های تجاری، شرکت های بیمه و واحدهای خزانه­داری می باشد.

مدیریت نوآوری و فناوری

شامل مجموعه کارهایی است که منجر به تجاری سازی محصولات با بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها در سطح بنگاه می­شود و به دانشجویان یک فهم عمیق و جامع از تفاوت‌های میان مدیریت نوآوری و فناوری با روشهای سنتی معمولی ارائه خواهد شد. هدف از این گرایش، آشنایی دانشجویان با آخرین دستاوردهای فناوری در زمینه صنعت و استفاده از آنها در فرایندهای تولید به منظور توسعه بیشتر محصولات جدید می باشد.

 

سیستم­های سلامت

تغییراتی که با گذر زمان در نظام سلامت به وجود آمده، باعث شده تا به یک نظام پیچیده و متغیر تبدیل شود. همچنین این سیستم پیچیده بخش زیادی از هزینه­های دولتی را شامل می­شود. بنابراین نیاز به بهبود در این سیستمها بسیار احساس شده و وجود یک دید سیستمی، مورد توجه قرار گرفته است. مهندسی سیستمهای سلامت کمک
می­کند تا سیستمهای موجود شناسایی، بررسی و آنالیز شوند؛ سپس با ارائه راه حل­هایی، سیستم بهتر عمل کند و بهره­وری سیستم افزایش یابد.

مطب پیشنهادی :
آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی وعلوم ورزشی

دروس مربوط به رشته مهندسي صنايع

دروس مشترک در گرایشات مختلف مهندسی صنایع:

ریاضی، معادلات دیفرانسیل، برنامه نویسی، کامپیوتر، محاسبات عددی، فیزیک، شیمی عمومی، مبانی مهندسی برق، اقتصاد مهندسی، نقشه کشی صنعتی، استاتیک، مقاومت مصالح، علم مواد، اقتصاد عمومی، اصول حسابداری و هزینه­یابی، ارزیابی کار و زمان، طرح ریزی واحدهای صنعتی، برنامه­ریزی و کنترل تولید، موجودی­ها، کنترل پروژه، کنترل کیفیت آماری، تحقیق در عملیات، روش­های تولید، تئوری احتمالات کاربردهای آن، آمار مهندسی، آزمایشگاه اندازه­گیری دقیق، کارگاه ماشین ابزار، کارگاه عمومی جوش، کارگاه ریخته­گری.

دروس تخصصی گرایش تولید صنعتی:

زبان تخصصی، پروژه طراحی ایجاد صنایع، مهندسی فاکتورهای انسانی، برنامه­ریزی تولید، برنامه­ریزی و کنترل تولید و موجودی­ها، کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع، برنامه­ریزی نگهداری و تعمیرات، اصول مدیریت و تئوری سازمان، پروژه، کار­آموزی.

 

دروس تخصصی گرایش برنامه­ریزی و تحلیل سیستم­ها:

زبان تخصصی، برنامه­ریزی حمل و نقل، اصول شبیه­سازی، تحلیل سیستم­ها، کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع، پروژه پایانی، اصول مدیریت و تئوری سازمان، کارآموزی، سیستم­های اطلاعاتی و کنترل مدیریت.

 

دروس تخصصی گرایش تکنولوژی صنعتی:

ماشین­های افزار، قید و بندها (جیک و فیکسچر)، طراحی قالب، کنترل عددی، مونتاژ مکانیکی، عملیات حرارتی، زبان تخصصی، پروژه.

 

دروس تخصصی گرایش ایمنی:

ایمنی در برق، اعلام و اطفاء حریق، دیگ­ها و ظروف تحت فشار، عوامل شیمیایی محیط کار، عوامل فیزیکی محیط کار، حفاظت صنعتی، مهندسی احتراق، گاز رسانی.

 

بهترین مؤسسه انجام پایان­نامه صنایع

موسسه­ی ایزی تز با کادری متشکل از دانشجویان و فارغ­التحصیلان ممتاز دانشگاه­های تهران مفتخر است که بیش از چندین سال به مشاوره و امور مربوط به انجام پایان­نامه صنایع در مقطع کارشناسی ارشد و رساله دکتری در تمامی گرایش­های صنایع مشغول است. شما با اطمینان خاطر می­توانید تمامی مراحل مربوط به مشاوره و انجام پایان­نامه صنایع و انجام رساله دکتری صنایع خود را به کارشناسان ما بسپرید. همکاران ما موظف هستند که شما دانشجوی عزیز را از بدو شروع به کار پایان نامه تا پایان فرآیند دفاع به شکلی مطلوب همراهی و همیاری نمایند.

 

نرم افزارهای کاربردی برای انجام پایان نامه صنایع

MATLAB : علاوه بر استفاده از تولباکس­های آماده نرم­افزار متلب، می­توان از محیط کدنویسی آن برای پیاده­سازی الگوریتم های ابتکاری و فراابتکاری بهره برد.

GAMS  : جهت پیاده­سازی مدلهای برنامه­ریزی ریاضی و حل آنها بصورت دقیق

LINGO : همانند نرم افزار GAMS  حل دقیق مدل های ریاضی

Expert choice و Super Decision: برای حل مدل­های تصمیم­گیری چند معیاره

SPSS و MINITAB: تحلیل­های آماری مورد نیاز در پایان نامه­ها

 

پایگاه­های معتبر مقالات برای انجام پایان­نامه صنایع

مهم­ترین پایگاه­های مقالات صنایع بر اساس اثربخش بودن، سطح مقالات و تعداد ارجاعات به صورت زیر دسته بندی می­شود:

  • Science Direct: پایگاه الزویر یکی از پر طرفدارترین منابع مقالات در حوزه صنایع به حساب می آید. در این پایگاه، مجلات متعددی وجود دارد که علاقه مند به چاپ مباحث مرتبط با صنایع هستند.
  • Springer: این پایگاه نیز همچون الزویر تمامی زمینه های علم را شامل می شود که مقالات در زمینه صنایع در آن به چاپ می رسد.
  • Taylor and Francis: برخی از مجلات این پایگاه نیز اقدام به انتشار مقالات در حوزه صنایع می­نماید.
  • IEEE: در نهایت این پایگاه در برخی موارد به مباحث مرتبط با حوزه صنایع توجه می­کند هر چند تعداد آن اندک می­باشد

 

دانشگاههای دارای رشته مهندسی صنایع

دانشگاه تبریز ، دانشگاه خوارزمی تهران ، دانشگاه فردوسی مشهد ، دانشگاه غیر انتفاعی علامه محدث نوری ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه سیستان و بلوچستان و … .

بازار و آینده مهندسی صنایع

با توجه به رشد بسیار سریع و روزافزون کارخانه­ها و موسسه­ها، همواره در هرکشور نیاز به مدیران است. همچنین برای افرایش بهره­وری و بازده آن سیستم هم، نیاز به مهندسان صنایع است. مهندسان صنایع نقش مهم و تا حدی حیاتی در به موفقیت رسیدن انواع سیستمها و افزایش بازدهی آنها دارند. بنابراین فارغ­التحصیلان رشته مهندسی صنایع می­توانند به خوبی جذب بازار کار شوند. زمینه­های شغلی که فارغ­التحصیلان مهندسی صنایع
می­توانند در آنها مشغول به کار شوند: مهندس صنایع ، مدیر کنترل پایان­نامه ، کارشناس کنترل کیفیت ، کارشناس پشتیبان نرم­افزار ، مدیر تولید و در نهایت استاد دانشگاه.

 

زمینه­های فعالیت

  • در مدل­سازی انواع مسائل بهینه­سازی از قبیل مسائل زمان­بندی و توالی عملیات، مدیریت زنجیره تامین، مسائل چند هدفه و … در محیط­های قطعی، فازی و احتمالی
  • مشاوره در پیاده­سازی و حل مدل در نرم­افزارهای بهینه­سازی از قبیل LINGO ، GAMS ، CPLEX
  • کمک در طراحی الگوریتم­های ابتکاری و فراابتکاری از قبیل الگوریتم ژنتیک (GA) ، جستجوی ممنوع (TS) ، شبیه­سازی تبریدی (SA) ، دسته پرندگان (PSO) ، مورچه (ACO) ، رقابت استعماری (ICA) و …..
  • کمک در تجزیه و تحلیل آماری با استفاده از SPSS, minitab, sas, splus, statistical, eveiws, stata,…
  • مشاوره در زمینه پیش­بینی به کمک انواع روش­های پیش­بینی سنتی از قبیل رگرسیون، سری زمانی، و روشهای هوشمند از قبیل شبکه عصبی (ANN)، سیستم استنتاج فازی ـ عصبی تطبیقی (ANFIS)، و برنامه­ریزی ژنتیک (Genetic Programming) و روشهای داده کاوی (Data Mining)
  • مشاوره در زمینه شبیه­سازی گسسته پیشامد با استفاده از نرم­افزارهای ARENA, ED, Any logic و
    شبیه­سازی پویایی­های سیستم با استفاده از نرم افزار VENSIM

کلیه پایان­نامه­ها و مشاورات در آموزش انجام  پایان­نامه ها  در سایت ایزی تز دارای تعهد مشاوره می­باشند. همچنین تضمین می­شود مشاورات آموزش انجام گرفته، کارهای جدیدی باشند و در صورت تمایل دانشجو از دیگر مشاورات آموزش انجام شده در پایاننامه ها ، مقالات علمی، پژو هشی و یا ISI استخراج گردد.

مطب پیشنهادی :
انجام پایان نامه بدون سرقت ادبی در تهران اصفهان شیراز تبریز مشهد و سراسر ایران

 

فرآیند تحقیق در رشته مهندسی صنایع

تحقیق به زبانی ساده روشی جهت یافتن پاسخ برای سوالات است. نکته مهمی که ممکن است در ابتدا به ذهن خطور کند این است که آیا سوالی که قصد داریم پاسخی برای آن بیابیم در نتیجه شرایط منفی ایجاد شده است؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره نمود که با وجود این که در همه تحقیقات، پژوهشگر در پی یافتن پاسخ به یک مسئله است، لزوما این مسئله در نتیجه شرایط منفی ایجاد نشده است، بلکه یک مسئله می تواند به دنبال فرصتی برای بهبود شرایط فعلی باشد. پژوهشگران معمولا از تحقیق به عنوان یک فرآیند متوالی شامل چندین مرحله یاد می کنند. این مراحل در ذیل لیست گردیده اند.

  • انتخاب عنوان: اولین قدم در هر پایان­نامه انتخاب عنوان پایان نامه است.
  • تمرکز بر مسئله: هنگام انجام پایان­نامه شما به دنبال پاسخ به یک مسئله هستید. ولی این مسئله باید یک جنبه مشخص و متمرکز از یک موضوع کلی را در بر گیرد تا بتوانید بر روی آن تمرکز نمایید.
  • طراحی پژوهش: در طراحی پژوهش مواردی از قبیل استراتژی تحقیق، نحوه گردآوری
    داده­ها، نحوه نمونه­گیری، نحوه تجزیه و تحلیل داده­ها و غیره را تعیین می­کنید.
  • جمع­آوری داده­ها: پس از مشخص­نمودن طراحی پژوهش، داده­ها جمع­آوری شده تا از طریق آنها بتوانید به سوالات یا فرضیات تحقیق پاسخ گویید.
  • تجزیه و تحلیل داده­ها:در این مرحله با استفاده از روش­های موجود (مانند استفاده از نمودارها، روش­های آماری و …) به تجزیه و تحلیل داده­ها می پردازید و نتایج آن را مشخص می­کنید.
  • تفسیر داده­ها :نتایج بدست آمده در مرحله قبل می­بایست مورد تفسیر قرار گیرند تا پاسخ سوالات تحقیق بدست آیند.
  • آگاه­سازی دیگران از نتایج: مرحله نهایی انتشار و ارائه نتایج به دیگران است. در واقع این مرحله برای یک دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع به معنای نگارش پایان­نامه می­باشد.
    پایان­نامه­ها معمولا شامل پنج فصل اصلی می­باشند که عبارتند از: کلیات تحقیق (شامل مقدمه و اهمیت موضوع)، مرور ادبیات، معرفی روش تحقیق (طراحی پژوهش)، تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری و پیشنهادات.

خدمات گروه تحقیقاتی ایزی تز برای پایان نامه مهندسی صنایع:

  • پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه ارشد مهندسی صنایع به همراه مقاله بیس
  • ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس پایان نامه به دانشجویان رشته مهندسی صنایع
  • آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی صنایع
  • انجام کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور پایان نامه مهندسی صنایع
  • آموزش و مشاوره جهت انجام کلیه فصول پایان نامه کارشناسی ارشدمهندسی صنایع با عقد قرارداد رسمی
  • قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری برای پایان نامه مهندسی صنایع
  • تنظیم فصول پایان نامه ارشد و دکتریمهندسی صنایع با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان
  • انجام فصل چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی صنایع
  • آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI,ISC در رشته مهندسی صنایع
  • برگزاری جلسات آموزشی حضوری برای پایان نامه رشته مهندسی صنایع
  • تنظیم فصول پایان نامه ارشدمهندسی صنایع متناسب با فرمت دانشگاه ها
  • تهیه و تنظیم پاورپوینت جلسه دفاع برای پایان نامه ارشد مهندسی صنایع
  • استخراج مقاله از پایان نامه ارشد مهندسی صنایع، استخراج مقاله از پایان نامه دکتریمهندسی صنایع برای مجلات علمی پژوهشی کنفرانسی، ISI، ISC،SCOUPUS
  • حمایت و پشتیبانی از دانشجو تا مرحله دفاع برای پایان نامه ارشد مهندسی صنایع
  • پذیرش اکسپت تضمینی مقالات در رشتهمهندسی صنایع از مجلات ISI و ISC
  • چاپ کتاب از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتریمهندسی صنایع با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی
  • تبدیل پایان نامه به کتاب در رشتهمهندسی صنایع با کیفیت مناسب و با چاپ دیجیتال
انجام پایان نامه مهندسی صنایع کارشناسی ارشد و رساله دکتری دکترا در موسسه ایزی تز
انجام پایان نامه مهندسی صنایع کارشناسی ارشد و رساله دکتری دکترا در موسسه ایزی تز

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

موضوعات پیشنهاد شده برای پایان نامه رشته مهندسی صنایع :

حداقل نمودن دامنه عملیات Cmax‎، با بکارگیری تکنیک کاهش سرعت عملیات در حل مساله عدم توقف تولید کارگاهی
مدل‌سازی و حل مسئله تخصیص منابع محدود چند هدفه با الگوریتم هوشمند مورچگان
ارائه مدلی برای کاهش مقاومت در برابر تغییر افراد با استفاده از تئوری محدودیتها: موردکاوی در پروژهERP‎ سازمان ذوب آهن اصفهان
شناسایی نقاط و لینکهای بحرانی در شبکه راههای جاده ای کشور (رویکرد شبکه های پیچیده)
کاوش سری‌های زمانی ترافیک شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای بین شهری بر پایه تنوری شبکه‌های پیچیده
برنامه‌ریزی حرکت سیستم‌های چند رباتی در محیط های ناشناخته
زمان‌بندی کار کارگاهی انعطاف‌پذیر با در نظر گرفتن محدودیت نت
حل مساله مکان‌یابی – مسیریابی دو طبقه‌ای با در نظرگیری زمان احتمالی حمل و نقل مشتریان و محدودیت‌های پنجره زمانی نرم
ارائه مدل موجودی و سیاست تخفیف مقداری برای کالای فاسد شدنی در زنجیره تامین دو سطحی
زمان‌بندی گروهی با در نظر گرفتن اثر یادگیری در سیستم تولید سلولی
بررسی عوامل موثر بر بهره وری فرآیند تولید در صنایع اتومبیل سازی
طراحی سیستم تولیدی تکنولوژی گروهی به کمک شبیه‌سازی
استفاده از الگوریتم‌های برنامه‌ریزی جهت بهبود وضعیت فعلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران
ارائه یک مدل شبکه عصبی جهت پیش بینی قیمت نفت خام
مسیریابی ناوگان حمل و نقل برای تامین بهنگام مواد و قطعات از تامین کنندگان
ارائه مدل جدید برای مساله موازنه خط مونتاژ هزینه‌گرا
رابط جامعه‌پذیری و یگانگی با میزان موفقیت پیاده‌سازی فناوری اطلاعات در سازمانها
ارایه چارچوبی برای تحلیل شبکه های اجتماعی بر پایه پیوند کاوی مورد شبکه های کسب و کار
تحلیل مسائل برنامه‌ریزی حرکت بازوی مکانیکی و توالی عملیات قطعات در سلولهای انعطاف‌پذیر
استفاده از ابزارهای سیستمهای اطلاعاتی به منظور پشتیبانی برنامه‌ریزی استراتژیک در صنایع تولیدی ایران
تعیین توالی n‎ کار روی m‎ ماشین (Job shop schedulling‎)
الگوی سنجش بهره‌وری مدیران صنایع ایران
حل تقریبی مدل برنامه‌ریزی تولید احتمالی
 سیستم‌های دستمزد تشویقی.
طراحی و تولید مین پرتاب کن
برنامه‌ریزی تعداد دسته اقتصادی تولید
کاربرد برنامه‌ریزی ریاضی در جایابی و تعیین ظرفیت بهینه سیلوهای گندم
حل مسئله برش با روش ابتکاری
کاربرد برنامه‌ریزی آرمانی در برنامه‌ریزی تولید
ارایه مدلی به منظور یادگیری سفارش‌دهی عامل‌های هوشمند زنجیره تامین در شرایط نامعین محیط
استفاده از روشی یکپارچه برای همراستاسازی کارت امتیازی متوازن و مدل EFQM‎ و پیاده سازی آن در شرکت گسترش انفورماتیک
خوشه‌بندی و برچسب‌زنی کاربران وب سایت با استفاده از روشهای داده‌کاوی
بررسی سود خریدار و فروشنده در بازارهای الکترونیکی B2B‎ و ارائه مدل برنده – برنده
سیستم ارزیابی عملکرد مراکز تحقیقاتی با استفاده از کارت امتیازی متوازن مورد کاوی مراکز تحقیقات ساختمان و مسکن
پیش‌بینی رفتار مراجعه‌کنندگان به یک تارنمای اینترنتی با استفاده از تحلیل جریان کلیک
ارائه مدلی برای اندازه‌گیری قابلیت یادگیری سازماندهی در صنعت قطعه سازی ایران
توسعه مدل جدید و روش حل برای مسائل تعیین اندازه انباشته و زمان‌بندی در سیستم چند مرحله‌ای – چند محصولی
کمینه‌سازی حداکثر زمان تکمیل در مساله زمان‌بندی تولید کارگاهی انعطاف‌پذیر
به کارگیری روش زنجیره بحرانی در مدل‌سازی و تحلیل زنجیره تامین
شبیه‌سازی فرایند ترخیص الکترونیکی کالا در افزایش سطح رضایتمندی مشتری در زنجیره تامین مواد وارداتی در گمرک
ارزیابی اثرات فناوری اطلاعات برکارایی منابع انسانی با روش تحلیل پوششی داده‌ها
روش پیوندی برنامه‌ریزی ژنتیکی – درخت تصمیم برای دسته بندی با رویکرد هزینه‌ای
الگوریتم برای حل مساله چیدمان در ساختمانهای چند طبقه با در نظر گرفتن آسانسور
ارائه یک مدل شبکه عصبی برای پیش‌بینی قیمت ماهانه نفت خام با در نظر گرفتن شوکهای نفتی
شناسایی مشتریان آموزش عالی و تبدیل خواسته‌های مشتریان بر الزامات عملیات با استفاده از QFD‎ (مطالعه موردی، دانشکده فنی و مهندسی تربیت مدرس)
بررسی عوامل موثر در تغییر مدل کسب و کار با توجه به راهکارهای مدیریت تغییر و یادگیری سازمانی
یک سیستم پشتیبانی تصمیم برای ملاحضلات ساختاری هزینه در برنامه‌ریزی گسترش عملکرد کیفیت کالاهای مدولار(حالتهای گسسته و پیوسته)
ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت پیاده‌سازی پروژه‌های شش سیگما در شرکت‌های منتخب ایرانی
مدل پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری CRM در سرویسهای برون بسپار داخلی
بررسی نظرات خبرگان شش سیگما بر میزان بهبود بر اساس مدل (EFQM‎)
ارائه مدل پیش بینی در بازار بوس تهران
بررسی دیرکردها در زنجیره تامین (موردکاوی خطوط تولید شرکت سایپا)
تدوین چارچوبی برای مدیریت استراتژیهای فناوری اطلاعات بر اساس روش ارزیابی متوازن
طراحی و پیاده‌سازی کارگزار هوشمند توصیه به مشتری در سامانه‌های تجارت الکترونیکی با استفاده از نظریه فازی
مسیریابی وسیله حمل و نقل با حمل در بازگشت (مدل‌سازی و حل آن)
طراحی، ایجاد و برنامه‌نویسی یک پوسته جهت سیستم‌های خبره به نام FOOPES‎ با امکانات فازی، شی‌گرا، احتمالی (عدم قطعیت)
ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در پشتیبانی از سیستم مدیریت کیفیت در راستای ایجاد بهبود عملکرد کیفی
ارائه مدلی برای سنجش عملکرد سازمانهای کوچک و متوسط ایران به منظور ورود موفق به تجارت الکترونیکی
بررسی وضعیت استفاده طبقه‌بندی و کدگذاری کالا در کشور و نقش آنها در یکپارچگی زنجیره تامین (مورد کاوی: صنعت لوازم خانگی)
بررسی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده‌سازی بانکداری الکترونیکی در ایران
شناسایی روندهای نوظهور در دانش نانو بیوتکنولوژی با استفاده از متن کاوی
بازنگری و توسعه مدل اکرو مودامبی برای ارزیابی آمادگی سازمانهای ایران جهت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
پیش‌بینی تقاضای متناوب با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی
توسعه مدلی بر تئوری منبع- محور با الهام از رویکرد درونگرا و برونگرا در مدیریت استراتژیک با به کارگیری مدل در حل مساله تخصیص سایتهای تولیدی به محصولات سبد در شرکت ایران-خودرو
مسیریابی چند بخشی کم مصرف پایدار درشبکه‌های سیار اقتضائی
انتخاب تامین کننده با در نظر گرفتن مرحله پیش ارزیابی در زنجیره تامین
مدل ارزشی کیفیت برای به کارگیری دانایی سازمانی درمزیت‌های رقابتی
توسعه مدل تصمیم‌گیری سفارش‌دهی زنجیره تامین با توجه به یکپارچگی سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع بنگاهی (ERP‎)
برنامه‌ریزی حرکت ربات متحرک در محیط پویا با موانع و هدف متحر
ارائه مدل ریاضی برنامه ریزی آرمانی زنجیره تامین.
بهبود فرآیند چاپ سه بعدی از طریق بهینه سازی.
داده کاوی مدیریت ارتباط موثر با مشتریان.
مسیریابی موجودی اقلام فسادپذیر.
ارائه مدلي جهت کمينه سازی تاخيرات در پروژه ها.
ارزیابی تاثیر مکانیابی استقرار کارگاه‌های.
انتخاب استراتژی برای بهینه نمودن و کاهش دادن هزینه‌های سازمان.
تحليل رفتار خريد گروه‌هاي مشتريان.
ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن.
ارائه یک الگوریتم برای تشخیص رویگردانی مشتریان.
طراحی مدلی برای شبکه زنجیره تامین سبز.
ارزیابی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی زنجیره تامین.
بررسی علل عدم اجرای صحیح مدیریت ایمنی.
ارايه يک مدل چندهدفی پايدار به منظور مکان يابی.
ارائه مدل برنامه‌ريزي رياضي بهينه‌سازي پايدار.
شناسایی و ارزیابی ریسک های زنجیره تامین.
بررسی روابط علت و معلولی نقشه استراتژی.
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین به منظور شناسایی بهترین سناریو.
مطب پیشنهادی :
چگونه پایان نامه خود را بنویسیم ? ❤️0919/963/1325❤️

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید