ترجمه مقاله ISI | ترجمه تضمینی مقاله آی اس آی

ترجمه مقاله ISI | ترجمه تضمینی مقاله آی اس آی

امروزه میزان تقاضا برای ترجمه مقالات متفاوت به خصوص ترجمه مقاله ISI بسیار بالا رفته است. مقالات ISI از جمله مقالات آکادمیک و علمی است که جایگاه با ارزش و بالایی دارد. به طور معمول نتایج و دستاوردهای جدید علمی در سراسر جهان به زبان انگلیسی منتشر شده و محققان، پژوهشگران و دانشجویان برای پیشرفت سطح علمی خودشان از ترجمه مقاله ISI از انگلیسی به فارسی و یا برای فرستادن مقالات برای ژورنال های بین المللی ISI از ترجمه فارسی به انگلیسی استفاده می‌نمایند.

ترجمه مقاله ISI

موسسه ایزی تز ترجمه مقاله ISI را با استفاده از مترجمین با تجربه و متخصص در رشته مرتبط با مقاله شما به همراه پشتیبانی قوی و انجام اصلاحات نگارشی رایگان انجام می‌دهد. کیفیت ترجمه مقاله ISI به صورت تضمینی و حریم خصوصی مقالات شما با امنیت بالا صورت می‌پذیرد.

شما عزیزان می‌توانید در رشته های متفاوت مانند علوم پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، صنایع، مدیریت و بیش از صد رشته و فیلد تخصصی پروژه و ترجمه مقاله ISI خودتان را به موسسه ایزی تز بسپارید.

ترجمه تضمینی مقاله آی اس آی

خدماتی که از طرف موسسه علمی تحقیقاتی ایزی تز در حوزه ترجمه متون مختلف مانند ترجمه مقاله ISI به شما عزیزان ارائه می‌شود، به صورت تضمینی و شامل پشتیبانی ویژه می‌باشد. تا زمانی که پذیرش، اکسپت و چاپ مقاله شما توسط موسسه ما صورت پذیرد، در صورتی که پروژه انجام شده نیاز به ویرایش و بازبینی مجدد داشته باشد، به صورت رایگان این موارد انجام خواهند شد.

مطب پیشنهادی :
روش تحقیق دلفی چیست

به این صورت تا زمانی که مراجع اعلام نظر خود را داشته و پذیرش به شکل قطعی انجام شود، تمامی ویرایشات و اصلاحات مد نظر مجله و ژورنال به شکل رایگان اعمال می‌شود. افرادی که رزومه موفق آکادمیک دارند، بهترین افراد برای انجام این گونه پروژه ها می‌باشند.

چه کسی ترجمه مقالات را انجام می‌دهد

ترجمه مقاله ISI یک موضوع و کار تخصصی می‌باشد که نیازمند درک بالایی از زبان انگلیسی می‌باشد. مترجمین این مقالات لازم است تا تمامی دانش، درک و دقت خود را از زبان انگلیسی به کار برده و به دشواری و پیچیدگی زبان تخصصی هر رشته و حوزه مسلط باشند.

مقالاتی که ترجمه علمی میشوند، به طور معمول در مجلات داخلی و ژورنال های بین المللی چاپ شده و یا برای کنفرانس ها ارسال میگردند. با کیفیت ترین پژوهش ها و تحقیقات اگر در مسیر ترجمه خود به درستی ترجمه نشده و نتوانند مفاهیم و ارزش های مد نظر را منتقل نمایند، تمامی زحمات را به هدر خواهند داد.

مطب پیشنهادی :
تفاوت مقاله کنفرانسی و ژورنالی چیست ؟ | تفاوت مقاله کنفرانسی و ژورنالی در ایزی تز

همانطور که می‌دانید، نگارش مقالات کاری سخت، زمان بر و هزینه بر است و به همین جهت نگارش و ترجمه مقالات با کمک از افراد متخصص در هر حوزه باید صورت پذیرد. در کار ترجمه، مترجمان متخصص علاوه بر تسلط کامل بر زبان های مبدا و مقصد نیاز دارند با اصطلاحات و واژگان تخصصی نیز آشنایی کامل داشته باشند. این موضوع بر توان درک و فهم مطالب بسیار اثرگذار بوده و ترجمه نهایی نیز روان و دقیق مطابق متن اصلی خواهد بود.

مهم است که بدانیم این نکات به تنهایی کافی نبوده و ترجمه مقاله ISI بهتر است توسط مترجمی صورت پذیرد که قبلا تجربه چاپ مقاله را داشته است. آشنایی با فرآیند نگارش مقاله به صورت علمی و آکادمیک به همراه تسط بر زبان علمی مقالات ISI نیز امتیاز بزرگی محسوب می‌گردد.

نحوه محاسبه هزینه ترجمه مقاله ISI

شما می‌توانید برای محاسبه هزینه ترجمه مقاله ISI خودتان به صورت سریع و رایگان، فایل خود را برای ما ارسال نمایید تا فرآیند قیمت گذاری صورت پذیرد. با توجه به کیفیت و بودجه‌ای که شما مدنظر دارید می‌توانید پروژه خودتان را به ثبت برسانید. تعرفه قیمت بر پایه عوامل متفاوتی تعیین می‌گردد. موسسه ایزی تز بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت ارائه می‌دهد.

مطب پیشنهادی :
اصلاح مقدمه مقاله با بهترین قیمت در ایران

شایان ذکر است موسسه ایزی تز علاوه بر ترجمه تخصصی و حرفه‌ای برای مقالات ارائه شده توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری و اساتید دانشگاه ها که حساسیت بالایی بر روی ترجمه پروژه آنها وجود دارد، شرایط و پلن هایی نیز برای ترجمه ارزان قیمت سایر دانشجویان نیز وجود دارد که می‌توانند آن دست از عزیزان سفارش خود را برای این موضوع به ثبت برسانند.

 

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید