اخذ ویزای دانشجویی | ویزای دانشجویی چیست | مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی

اخذ ویزای دانشجویی | ویزای دانشجویی چیست | مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی

اخذ ویزای دانشجویی

اخذ ویزای دانشجویی همواره یکی از مشکلات و نگرانی‌های افراد علاقه‌مند به تحصیل در کشورهای خارجی می‌باشد. از جمله دغدغه‌های رایج می‌توان به مراحل اخذ ویزا، دریافت ویزای همراه، دریافت نوبت مصاحبه از سفارت و موارد مشابه اشاره کرد.

ویزای دانشجویی چیست؟

در واقع ویزای دانشجویی یک نوع اقامت موقت است که امکان تحصیل، زندگی و حتی کار را در کشور محل تحصیل به دانشجو می‌دهد. با استفاده از ویزای دانشجویی دیگر نیازی به هیچ مدرک دیگری برای اقامت در کشور مورد نظر خود ندارید. اخذ ویزای دانشجویی آخرین مرحله در زمینه مهاجرت تحصیلی است.

اولین گام در مهاجرت تحصیلی انتخاب کشور مبدا، رشته و دانشگاه دلخواه است که باید متناسب با توانایی، علایق و شرایط خود اقدام به انتخاب موارد بیان شده بکنید. در مراحل بعدی اقدام به مکاتبه با دانشگاه یا اساتید مورد نظر خود می‌کنید. در صورتی که شرایط شما برای اخذ پذیرش مناسب باشد، باید مدارک تحصیلی خود مانند رزومه تحصیلی، انگیزه نامه، توصیه نامه و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. بعد از تایید نهایی توسط دانشگاه یا استاد می‌توانید اقدام به اخذ ویزای دانشجویی کنید. همان‌طور که ملاحظه کردید، شما باید در آخرین مرحله اقدام به دریافت ویزای دانشجویی کنید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی

بسته به اینکه که قصد ادامه تحصیل در کدام کشور را دارید، مدارک متفاوتی برای اخذ ویزای دانشجویی لازم است ولی در حالت کلی برای دریافت ویزای دانشجویی باید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • درخواست نوبت مصاحبه از سفارت
  • تکمیل فرم درخواست ویزای تحصیلی
  • ارائه پذیرش تحصیلی معتبر از دانشگاه مورد نظر
  • ارائه مدارک برای اثبات تمکن مالی که شامل پرداخت شهریه، مخارج زندگی و هزینه برگشت به کشورتان می‌شود.
  • ارائه ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
  • پاسپورت
  • اثبات دلایل کافی برای برگشت به کشور بعد از اتمام تحصیل

نحوه سفارش اخذ ویزای دانشجویی

با توجه به اینکه تمام کارهای اخذ پذیرش دانشجویی تخصصی است و باید از مراحل و نحوه اقدام آن‌ها آگاهی کاملی داشته باشید، لذا در صورتی که تسلط کافی به این امور دارید می‌توانید خودتان اقدام کنید و در غیر این صورت می‌توانید مراحل پذیرش خود اعم از نوشتن انگیزه نامه، توصیه نامه، رزومه تحصیلی و اخذ ویزای دانشجویی را به کارشناسان ما در ایزی تز بسپارید.

چرا ایزی تز؟

کارشناسان ما در ایزی تز تجربه چندین ساله در زمینه اعزام دانشجو هستند و از شرایط اخذ ویزای دانشجویی برای کشورهای مختلف آشنا هستند و می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نحوه سفارش اخذ ویزای دانشجویی

در صورتی که تمایل به سفارش جهت اقدام به اخذ ویزای دانشجویی دارید می‌توانید، اطلاعات مورد نظر خود را به صورت ایمیل به کارشناسان ما ارسال کنید. متخصصان ما بعد از دریافت اطلاعات شما و درخواست سفارش اخذ ویزای دانشجویی با شما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز دیگر را از شما دریافت خواهند کرد و در اسرع وقت اقدام به دریافت ویزای دانشجویی شما خواهند کرد.

 

 

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

مشاوره انجام پایان نامه دکترا و انجام پایان نامه دکتری

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

 

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.