استخراج مقاله از پایان نامه را باید چگونه انجام دهیم ؟

استخراج مقاله از پایان نامه را باید چگونه انجام دهیم ؟

استخراج مقاله از پایان نامه را باید چگونه انجام دهیم ؟

استخراج مقاله از پایان نامه را باید چگونه انجام دهیم ؟ :

با یکی دیگر از مقالات موسسه ی پژوهشی ایزی تز که در زمینه انجام پایان نامه و مشاوره و ارائه خدمات تحلیلی و آماری داده پایان نامه مشغول فعالیت است ، با ما همراه باشید تا با موضوع 5 نکته مهم در مورد استخراج مقاله از پایان نامه ، توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم .

دانشجویان بعداز اتمام پایان نامه خود به دنبال استخراج مقاله از پایان نامه خود می روند قبل از انجام این کار بهتر است تفاوت های اساسی آن را بیابند تا با ارائه دادن یک مقاله خوب شانس بیشتری برای گرفتن پذیرش مجلات معتبر داشته باشند . مخاطبان پایان نامه افراد متخصص و اساتید دانشگاه‌ها هستند که قصد دارند سواد شما را در زمینه تحقیقاتی ارزیابی کنند و نمره متناسب با میزان اطلاعاتتان را به شما بدهند ولی مخاطبان مقالات اغلب دانشمندان و محققانی هستند که به دنبال کشف ایده‌های آزمایش شده با اسناد و مدارک کافی هستند .

مطب پیشنهادی :
ویزای تحصیلی چیست ؟
5 نکته در مورد تفاوت مقاله و پایان نامه که در تبدیل پایان نامه به مقاله باید به آنها توجه داشته باشیم :

1. در صورتی که پایان نامه شامل چندین سوال در زمینه تحقیقاتی است ، سوالات تحقیق را در مقاله روی یک موضوع متمرکز کنید .

2. سعی کنید در نوشتن مقاله نتایج را تحت کنترل خود درآورید . به این معنی که تنها نتیجه کلی را با جزئیات دقیق توضیح دهید .

3. از اشتباهات متداول در نگارش مقاله خودداری کنید ! به عنوان مثال از ارائه گزارش مبنی بر اینکه نتایج با رایانه کنترل شده‌اند و یا بیان نتایج کلی و مهم تحقیق در قسمت بحث و نتیجه‌گیری خودداری کنید .

مطب پیشنهادی :
انجام پروژه دانشجویی ارشد | انجام پروژه دانشجویی دکترا

4. در مورد منابع ذکر شده در مقاله دقت کافی را به خرج دهید تا در صورتی که قسمتی از مقاله که به منبع خاصی استناد داده است حذف می‌شود ، منبع مذکور نیز از لیست منابع حذف گردد . معمولا پایان نامه‌ها و تزهای دکتری لیست طولانی و خسته کننده‌ای از منابع را شامل می‌شوند .

5. قراردادهای خاص در پایان نامه‌ها خود را در مقالات نمی‌گنجانند ! به عنوان مثال قسمت “تعاریف” در صورت موجود بودن در مقالات ، نشان از بی‌تجربگی نویسنده دارند . در حالی که این قسمت اغلب در تزهای دکتری موجود است .

 

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

مطب پیشنهادی :
لیست مجلات ISC | فهرست مجلات ISC

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید