انجام اصلاحات نگارشی پایان نامه در موسسه ایزی تز

انجام اصلاحات نگارشی پایان نامه در موسسه ایزی تز

انجام اصلاحات نگارشی پایان نامه

انجام اصلاحات نگارشی پایان نامه در موسسه ایزی تز :

تبریک ما را پذیرا باشید!!
بی شک با ورودتان به این صفحه تایمر معکوس برای اتمام تحصیلتان آغاز گردیده است.
پایان نامه را نهایی کرده اید و به دنبال ویرایش پایان نامه و چیدمان مطابق شیوه نامه دانشگاه هستید. می توانید با توجه به نیازتان از خدمات ما استفاده کنید
برایتان یک دفاع سرشار از موفقیت را آرزو داریم

نوشتن پایان نامه یا مقاله از جمله مهمترین وظایفی است که ثمره ی یک ساله یا چند ساله ی دانشجو و استاد را نشان می دهد. پس باید در نوشتن آن نهایت دقت و ظرافت را به کار برد تا بتوان هر آنچه که مد نظر است به بهترین نحو ارائه داد. برای ارائه  هر چه بهتر مطالب باید به یک سری نکات نگارشی مهم ورد در نوشتن پایان نامه مانند زیبایی های ویرایشی و استفاده درست و به جای علائم نگارشی در متن، توجه کرد تا خواننده بتوانند با میل و رغبت بیشتر و همچنین به شیوه ی صحیح مطالب را مورد مطالعه قرار بدهد. در این مقاله می خواهیم شما را با چند مورد از این نکات نگارشی مهم ورد در نوشتن پایان نامه و مقالات علمی- تخصصی آشنا کنیم.

نگارش یک دستورالعمل مشخص و واحد برای هر دانشگاه به‌منظور بهبود کیفیت و یکسان‌سازی تهیه و تدوین پایان‌نامه‌ها در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای امکان استفاده بهتر و بهینه توسط سایر دانشجویان جهت ادامه راه علمی دانشجویان قبل از خود است. لذا سایر دانشجویان نیز در تهیه و نگارش پایان‌نامه خود ملزم به رعایت و اجرای این دستورالعمل واحد می‌باشند.

مطب پیشنهادی :
انجام پایان نامه جراحی کلیه و مجاری ادراری | انجام پایان نامه دکتری و ارشد جراحی کلیه و مجاری ادراری ارشد و دکترا

موسسه ایزی تز علاوه بر فعالیت تخصصی در زمینه انجام مقاله و انجام پایان نامه، خدمات ویرایش پایان نامه و همچینین چیدمان پایان نامه مطابق با شیوه نامه دانشگاه را در دستور کار خود قرار داده است

همان‌طور که اطلاع دارید دستورالعمل چیدمان پایان‌نامه برای هر دانشگاه متفاوت است و شما می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه محل تحصیل خود، دستورالعمل مربوطه را دانلود کنید.

علاوه بر چیدمان پایان‌نامه بر اساس شیوه نامه دانشگاه، ازآنجاکه پایان‌نامه تدوین شده توسط شما، حکم سند علمی دوران تحصیل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شما را دارد، لذا نبود اطمینان از غلط املایی و نگارشی و همچنین چیدمان صحیح جهت دفاع و کسب نمره قبولی علاوه بر محتوای علمی پربار، بسیار مهم خواهد بود که برای رفع این مهم، مرکز ترجمه و نگارش محتوای Trans24 خدمات ویرایش پایان نامه و چیدمان آن را در دستور کار خود قرار داده است.

دانشجویان گرامی می‌توانند پس از ملاحظه بخشی از نمونه کارهای ویرایش پایان نامه و چیدمان پایان نامه مرکز ترجمه و نگارش محتوای ایزی تز اقدام به ثبت سفارش و درخواست چیدمان و ویرایش پایان‌نامه علمی خود نمایند.

مطب پیشنهادی :
شبیه سازی و کدنویسی پایان نامه کامپیوتر

نکات مهم نگارشی ورد در نوشتن پایان نامه

از جمله مهم ترین نکاتی که در نگارش پایانامه باید به آنها توجه کرد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. اولین نکته از نکات کاربردی ورد برای نوشتن پایان نامه که باید به آن توجه کنید و به هیچ عنوان آن را از خاطر نبرید ویرایش و ظرافت کارتان است. پس از ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید از ابتدا این ظرافت ها و زیبایی را در کار خود بگنجانید یا بعد از اتمام کار. البته پیشنهاد ما به شما این است که این بخش از کار را در پایان انجام دهید زیرا هر بار فرمت بندی و ویرایش کردن وقت زیادی از شما می گیرد.
  1. تا آنجایی که برایتان مقدور است، سعی کنید تا از سیستم های خودکاری که در نرم افزار ورد برای تنظیم وجود دارد استفاده کنید. برای مثال می توانید از قابلیت فهرست نویسی ورد، ارجاع دهی خودکار به پاورقی، وارد کردن سیستماتیک تصاویر و جداول استفاده کنید.
  1. برای شروع متن خود را اگر به زبان فارسی است، راست چین کنید. برای اینکار از تب Home، وارد گروه Paragraph شوید و گزینه ی Right-to-Left Text Direction را انتخاب نمایید.

دانشجوی گرامی ویراستاری فنی پایان نامه (رفع غلط املایی و اصلاح نگارشی ). علاوه بر لزوم انجام چیدمان پایان نامه ( صفحه آرایی پایان نامه ) ، رعایت علائم نگارشی و غلط های املایی را از ما بخواهید

مطب پیشنهادی :
انجام پایان نامه زیست شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در موسسه ایزی تز

دانشجوی گرامی ویراستاری فنی پایان نامه (رفع غلط املایی و اصلاح نگارشی). علاوه بر لزوم انجام چیدمان پایان نامه ( صفحه آرایی پایان نامه ) ، رعایت علائم نگارشی و غلط های املایی را از ما بخواهید.

 

انجام اصلاحات نگارشی پایان نامه در موسسه ایزی تز

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

 

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید