آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

آموزش انجام پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری حسابداری

حسابداری سیستمی است که در آن فرآیند جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارش‌های مالی و صورت‌های حسابداری، در شکل‌ها و مدل‌های خاص انجام می‌گیرد. به این ترتیب افراد ذی‌نفع درون سازمانی مثل مدیران سازمان و یا برون‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجمع عمومی سازمان موردنظر و یا مودیان مالیاتی، می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند.

حسابداری به عنوان یک نظام پردازش اطلاعات، داده‌های خام مالی را دریافت کرده، آنها را به نظم درمی‌آورد. محصول نهایی نظام حسابداری، گزارش‌ها و صورت‌های مالی است که مبنای تصمیم‌گیری اشخاص ذی‌نفع (مدیران، سرمایه‌گذاران، دولت و …) قرار می‌گیرد.

تغییرات سریع جامعه امروزی، حسابداری یا «زبان تجارت» را که در ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات و تحلیل اطلاعات اساسی اقتصادی در مؤسسات مختلف مورد استفاده می باشد، بسیار پیچیده کرده است. تصمیم گیری صحیح و دقیق بر مبنای اطلاعات قابل اعتماد برای توزیع مطلوب ثروت و استفاده از منابع کمیاب ملی بسیار ضروری به نظر می رسد. بنابراین حسابداری نقش مهمی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی هر جامعه ای ایفا می کند.

 گرایش های حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد

حسابداری

حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه­اش فراهم کردن اطلاعات کمی، که اساسا دارای ماهیت مالی هستند، درباره واحد اقتصادی است. اطلاعات فراهم شده توسط حسابداری باید در تصمیم­گیری­های اقتصادی سودمند باشد.

حسابرسی

  حسابرسی فرآیندی منظم و با قاعده (سیستماتیک) جهت جمع­آوری و ارزیابی بی طرفانه شواهد درباره ادعاهای مدیریت در ارتباط با فعالیت­ها و وقایع اقتصادی، به منظور تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش نتایج به افراد ذینفع است.

حسابداری مدیریت

دوره کارشناسی ارشد رشته حسابداری مدیریت به منظور آموزش تخصصی حسابداری با تاکید بر بکارگیری رویکردهای استراتژیک و تجزیه و تحلیل های منطقی در تصمیم گیری های مالی تدوین گردیده است. تا از این طریق بتواند مدیران توانمندی را در حوزه های مختلف از جمله مدیران عامل، مالی، صنعتی، مشاوران مالی تربیت نماید.

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

انجام پایان نامه ارشد : 09199631325

انجام پایان نامه دکتری : 09199631325

اکسپت مقاله علمی پژوهشی : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.