انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد و رساله دکتری در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد و رساله دکتری در موسسه ایزی تز

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی کارشناسی ارشد و رساله دکتری در موسسه ایزی تز :

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی که به طور کلی با یادگیری آموزشگاهی سرو کار دارد.
در انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی باید به اهداف زیر توجه نمود:

  1. تعیین ویژگی های یادگیرندگان و رابطه آن ویژگی ها با یادگیری
  2. شناخت فرآیند یادگیری یعنی شناخت عواملی که باعث یادگیری افراد می شود و یا باعث تغییر طرز فکر آنها به موضوعی می گردد. شناخت فرآیند یادگیری، یعنی شناخت رابطه ی بین شیوه ها و فعالیت های آموزشی در رابطه با هدف های خاص و اختلافات فردی یادگیرنده
  3. ارزشیابی یادگیری بخصوص یادگیری پیشرفت درسی طرز فکر و چگونگی استفاده از این ارزشیابی ها در بازبینی جنبه های مختلف برنامه ها درسی
  4.  پرورش ابزارهای اندازه گیری روانی – تربیتی لازم برای شناخت یادگیرندگان و ارزشیابی فرآیند آموزش- یادگیری

این گرایش در کنکور 96 زیرگروه مجموعه روانشناسی محسوب می شود و داوطلبانی که به این رشته و کار آموزشگاهی علاقه دارند می توانند سراغ این رشته بروند.
بازار کار این رشته مدارس، کانون های اصلاح تربیت و مکان های فرهنگی می باشد همچنین فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می توانند اقدام به اخذ پروانه ی نظام مشاوره و روانشناسی برای مراکز مشاوره و روان درمانی یا مهد کودک، سرای سالمندان و بهزیستی نمایند.

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

روانشناسی تربیتی چیست؟

که ذهن انسان از توانایی ها و استعدادهای مجزا و دارای استقلال از همدیگر مانند:

استدلال و همین طور اراده و قضاوت کردن تشکیل شده است.روانشناسی تربیتی چیست؟

درس هایی مانند ریاضی و هندسه و منطق و موارد درسی دیگر از این قبیل می‌تواند.

این قوای ذهنی را به تقویت کردن بپردازد. به کار بستن و یا اعمال اصول نظریه ها .

و همینطور یافته های تحقیقی دانش روانشناسی در شرایط های تربیتی دوم این تعریف از روانشناسی تربیتی می باشد .

افرادی که این تعریف را قبول کرده‌اند روانشناسی تربیتی را از شاخه ای از علم روانشناسی می‌دانند.

و روانشناسی تربیتی قسمتی از مجموعه عظیمی می باشد .

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

محتوای روانشناسی تربیتی

  • که به صورت کلی محتوای روانشناسی را در ارتباط با مطالعه علمی رفتار تشکیل خواهد داد .
  • که با آن که در این تعریف عمل و کاربرد بیشترین نقش را به ایفا کردن می‌پردازد .
  • ولی طرفدار های این نظر نقشه تحقیقی روانشناسی تربیتی را منکر نمی‌شود.
  • و ضمن آن که تحقیقات او را در رابطه با روانشناسی می‌دانند پیشنهاد می‌کنند.
  • از مسیری که روانشناس می‌رود به این معنی می باشد که قبل از انجام دادن.
  • هرگونه تحقیق و پژوهش به بعضی از معیارهای زیر که در رابطه با مطالعه علمی دارای ارزش می باشد توجه کنند.

معیار غیر اخلاقی بودن علم:

  • علم نه اخلاقی می باشد و نه ضد اخلاقی بلکه غیر اخلاقی می باشد.
  • و معلم در پژوهش علمی نباید این انتظار را دارا باشد.
  • که بتواند به این سوال که خوب چه چیزی میباشد و بد چه چیزی می باشد.
  • پاسخ بدهد به عبارت روشن‌تر علم با ارزش بیگانه می باشد.

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

معیار دقت کردن و احتیاط:

  •  فرضیه ها باید به صورت دقیق بازگو شود و اطلاعات با دقت و احتیاج به جمع‌آوری کردند.
  • و همین طور تعبیر و تفسیر و در آخر تعمیم با دقت و احتیاط هر چه بیشتر انجام شود.

 معیار شکاک بودن و انتقاد پذیری

فرد عالم به نتیجه‌های بررسی‌ها و پژوهش‌های خود و اطرافیان همیشه با شک می نگرد.

و هرگز از آنها به طور حقیقت و غیرقابل خدشه یاد نخواهد کرد و نتیجه گیری تحقیق.

و بررسی خود را به صورت امور توصیه می‌کند و حاضر می باشد .روانشناسی تربیتی چیست؟

که در برابر اعتقاد ها و ایرادهای وارد در نظر های خود به تجدید نظر کردن بپردازد.

تعریف های روانشناسی تربیتی به افزایش پیدا کردن کیفیت تدریس و  همینطور یاد گرفتن

در آموزشگاهها تعریف سوم می باشد که به آن اشاره خواهد شد .

و در مجموع از دیگر تعریف و رساتر و قابل دفاعتر خواهد بود.

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

تعلیم و تربیت و روانشناسی

که شامل موارد زیر می شود:

  •  روانشناسی تربیتی شاخه ای می باشد از تعلیم و تربیت و روانشناسی.
  • روانشناسی تربیتی مطالعه کردن بر برخورد نمی باشد بلکه تغییر و تحول در برخورد است.
  • روشن می باشد که هدف اخیر جنبه فرهنگی و ارزشی دارا می باشد.
  •  روانشناسی تربیتی تنها جنبه کاربردی دارا نمی باشد.
  •  بلکه ضمن قدرت داشتن این جنبه از انجام دادن.
  • هدایت تحقیق های مغز و یا غیر کاربردی به خصوصی ناگزیر می باشد.

که یادآوری این نکته الزامی می باشد که اصول ترسیم کردن یک خط معین و باریک میان علوم محض.

و علوم کاربردی اگر غیر امکان نباشد آسان هم نمی باشد و علوم محض معمولاً دانش را برای دانش خواهد جست.

و در صورتی که هدف علوم کاربردی در به دست آوردن اطلاعات و همینطور دنبال کردن دانش توجه به تامین کردن .

احتیاج های انسانی می باشد و با آنکه بیشتر تحقیق ها در روانشناسی تربیتی از نوع دوم می باشد .

ولی تحقیقات و بررسی ها از نوع اول هم کم نمی باشد.روانشناسی تربیتی چیست؟

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

علوم رفتاری روانشناسی

لازم به ذکر می باشد که هیچ یک از یافته های روان شناسی و اصولاً تمام علوم رفتاری به طور مستقیم قابل اعمال .

و به کار گرفتن در مسئله های آموزشی و تربیتی نمی باشند و تعمیم های آن قادر به برطرف کردن مسئله های معلمان نمی باشد .

به طور مثال روانشناس به صورت کلی از یادگیری بحث خواهد کرد و اینکه به چه صورت این پدیده در موجود زنده به وقوع بپیوندد.

و چنین بحثی در آخر به ارائه دادن قواعد و قوانینی به صورت کلی در  قالب نظریه های یادگیری منجر خواهد شد.

که به هر صورت نه مورد علاقه معلم می باشد و نه آنکه مستقیما قابل برطرف کردن مسئله های آموزشی خواهد بود.

و معلم اگر به نظریه های یادگیری دارای علاقه باشد از زاویه ارتباطی می باشد .

که این نظریه ها و مسئله های آموزش و تدریس دارند .

علاقه به اموزش تربیتی

  •  به عبارتی دیگر علاقه داشتن معلم کمتر به دین امر معطوف می باشد که یادگیری به چه صورت رخ می‌دهد.
  • تا کشف این مطلب که به چه صورت می توان یادگیری ماده به خصوصی را در اشخاص به خصوص که دارای علاقه.
  • توانایی ها و مرحله های سنی دارای فرق می باشد که  بتوان بر کیفیت آنها اضافه کرد و روشن می باشد.
  • که نظریه های یادگیری به این مشکل ناظر نمی باشند .
  • معلم و یا روانشناسی تربیتی باید به آن فکر کند و راهکار مطلوب را به دست آورد.

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

یادگیری روانشناسی تربیتی

موضوع انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی تدریس کردن و یادگیری می باشد و مبحث های این رشته از معرفت مستقیم.

و یا غیر مستقیم به صورت کلی بر محور این دو مفهوم دور خواهد زد و مقدم دانستن تدریس کردن.

و یادگیری در تعریف مزبور تصادفی نمی باشد به دلیل اینکه صرف‌نظر کردن از اینکه این دو الزامی نمی باشند.

ولی در آموزشگاه همیشه اولین مقدم تر از دومین می باشد. روانشناسی در زمان گذشته اثرهای پر اهمیت.

و ارزنده در رابطه با تعلیم و تربیت دارا بوده است.روانشناسی تربیتی چیست؟

و این اثر ها هرگز در ارتباط با مکتب های بخصوصی از مکتب های متنوع روانشناسی نمی باشد.

بکاربردن آزمون های هوشی 

  • برای این امر مثال هایی موجود می باشد که شامل موارد زیر خواهد شد:
  • آزمون های هوشی بیشتر از هر ابزار و یا وسیله دیگری توجه مسئول های تربیتی را به فرق های شخصی معطوف کرده است.
  • و  به آن جهت داده‌اند که در این رابطه فکری انجام دهند و به فکر چاره ای باشند .
  • که چنین توجهی باعث گروه بندی شدن کلاس ها بر اساس استعداد معلمان از یک طرف .
  • و رشد قدرت توانایی های عقلانی کودک از طرفی دیگر شده است .
  • ولی ساختن و تولید کردن آزمون های هوشی هرگز از یک مکتب بخصوص روانشناسی نبوده است .
  • و هیچ کدام از مکتبهای روانشناسی مانند رفتارگرایی و روانکاوی و جز آن ها نمی توانند این را مدعی شوند .
  • که آزمون های هوشی نتیجه قهری و یا مبتنی بر پایه های نظریه آنها بود است .
  • و بر طبق آن ایجاد شده است که رشد کردن این آزمون ها بر طبق منطق علمی.
  • و اندیشه محکم و استوار بوده است اما مکتب به خصوصی از روانشناسی به طور پشتوانه به همراه دارا نبوده اند.

دانشجوی گرامی برای ثبت سفارش انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

لطفا تماس بگیرید

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.