انجام پایان نامه مهندسی نفت | ارشد | دکتری | مخازن | اکتشاف | بهره‌ برداری | حفاری

انجام پایان نامه مهندسی نفت | ارشد | دکتری | مخازن | اکتشاف | بهره‌ برداری | حفاری

انجام پایان نامه مهندسی نفت | ارشد | دکتری | مخازن | اکتشاف | بهره‌ برداری | حفاری

انجام پایان نامه مهندسی نفت | ارشد | دکتری | مخازن | اکتشاف | بهره‌ برداری | حفاری :

انجام پایان نامه مهندسی نفت یا مهندسی منابع انرژی

در سال‌های اخیر به‌دنبال تغییراتی که در رویکرد سرمایه‌ها به‌سوی منابع جدید انرژی صورت گرفته است، و دانشجویان این دانشگاه ها هنگام فارغ التحصیل شدن اقدام به انجام پایان نامه مهندسی منابع انرژی میکنند بجای انجام پایان نامه مهندسی نفت که بسیاری از دانشگاه‌ها همچون استنفورد و کالیفرنیا این رشته را به مهندسی منابع انرژی تغییر نام داده‌اند چرا که مباحث طرح‌شده در انرژی زمین‌گرمایی و سایر انرژی‌های نوین کماکان بسیار نزدیک به‌این رشته می‌باشد. در مهندسی نفت دروسی همچون ریاضیات، فیزیک، مکانیک سیالات، استاتیک، ترمودینامیک، انتقال حرارت، انتقال جرم، زمین‌شناسی و … تدریس می‌شود.

انجام پایان نامه دکتری مهندسی نفت

استفاده از نفت در جهان تاریخی بسیار کهن دارد .مقطع دکتری رشته مهندسی نفت ااز زمان ایجاد در دانشگاه های ایران و انجام پایان نامه دکتری مهندسی نفت همواره بخاطر بسته بودن حیطه این رشته چالش های زیادی را برای دانشجویان مقطع دکتری به همراه داشته است . ایزی تز از چندین سال قبل و به پشتوانه همکاری با 3 تن از اساتید دانشگاهی معروف کشور اقدام به ارائه خدمات انجام پایان نامه مهندسی نفت و انجام پایان نامه دکتری مهندسی نفت نموده است . وقدیمیترین تمدنی که تا به حال شناخته شده در درههای نیل ؛دجله و فرات و در چین بوده است. اسناد تاریخی و کاوشهای باستان شناسی نشان می دهد که مردم مزبور از کهنترین روزگاران نفت را می شناختند.چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح مردم دجله و فرات قیر را به عنوان ملاط ساختمانها به کار میبردند.در ایران کاوشهای باستان شناسی معلوم داشته که ساکنین کشور ما از 5 تا 6 هزار سال پیش قیر را به عنوان ملاط در ساختمان و یا برای نصب و بهم چسباندن جواهرات و ظروف سفالین و اندود کردن کشتیها بکار میبردند. نفت در ایران از هزاران سال پیش به واسطه نشت طبیعی آن در مناطق جنوبی شناخته شده بود. در دایرة المعارف بزرگ لاروس آمده است ” نخستین چاه نفت به فرمان داریوش شاهنشاه هخامنشی در استان شوش حفاری شده است. کاوش های باستان شناسی نشان داده است که مردمان کشور ایران حدودا” پنج هزار سال قبل از قیر برای تهیه ملاط و اندود کردن کشتی ها و همچنین از نفت برای ایجاد روشنایی و درمان بعضی از امراض استفاده می کرده اند. هردوت تاریخ نویس یونانی دنیای باستان در کتاب خود چگونگی کندن چاه و استخراج نفت را در ایران شرح داده است، به گفته وی در محلی به نام ” اردریکا” در نزدیکی شوش چاهی بوده است که نفت و آب نمک را از آن به کمک چرخ و دلو استخراج کرده و در حوضچه های سرباز نزدیک آن میریختند تا مواد سبک نفت تبخیر شده و از قیر و نمک سفت شده استفاده می کردند. امروزه بزرگترین منابع نفتی جهان در خاورمیانه ؛ایالات متحده امریکا؛آفریقای شمالی و روسیه است.اولین چاه نفت در دنیا در شهر پنسیلوانیا بنام تیستوسوپل امریکا توسط شخصی به نام ادوین دریک در سال 1859 حفر شد ویلیام ناکسی دارسی یک میلیونراسترالیایی ، نخستین فردی بود که با روشهای جدید روز ودستگاههای حفاری مکانیکی در ایران به اکتشاف نفت وحفر چاه پرداخت.او ابتدا گروهی فنی را به سرپرستی زمین شناسی به نام برلز استخدام و به ایران اعزام کرد. این گروه ، پس از بررسیهای زمین شناسی ، گزارش رضایت بخشی داد.احتمال وجود نفت در حوالی قصرشیرین و شوشتر را زیاد و دردیگرنقاط امیدوار کننده دانست. پس از دریافت این گزارش ،دارسی نماینده ای به نام ماریوت را در سال 1901 به دربار ایران فرستاد ماریوت امتیاز اکتشاف و استخراج نفت در تمام ایران ، بجز پنج ایالات شمالی را از مظفرالدین شاه گرفت.چند ماه پس از امضای قرار داد، حفاری اولین چاه درمحلی به نام چیاسرخ یا چاه سرخ ، در شمال غرب قصرشیرین آغاز شد.

مطب پیشنهادی :
نگارش پروپوزال ارشد و دکتری در ایزی تز

پشتیبانی از پایان نامه و پروژه های کلیه گرایش های مهندسی نفت

انجام پایان نامه مهندسی نفت در موسسه ایزی تز برای دانشجویان کلیه گرایش های ایرن رشته دانشگاهی پشتیبانی کامل میشود و میتوانید با اطمینان درخواست های انجام پایان نامه مهندسی نفت خود را برای ما بفرستید. مهندسی نفت شامل گرایشهای زیر صورت می پذیرد.

انجام پایان نامه مهندسی اکتشاف

انجام پایان نامه مهندسی مخزن

انجام پایان نامه مهندسی بهره‌برداری

انجام پایان نامه مهندسی حفاری

انجام پایان نامه ارشد مهندسی نفت

اکثر مهندسان نفت در بخش های استخراج نفت و گاز , پالایش نفت , و خدمات مهندسی و معماری استخدام می شوند. انجام پایان نامه ارشد مهندسی نفت با استانداردها بالا و با موضوعی بدیع میتواند تاثیر بسیار ویژه و بسزایی در استخدام شما داشته باشد . به خدمت گیرندگان شامل شرکتهای نفتی بزرگ و صدها شرکت کوچکترو مستقل فعال در زمینه های استخراج ، تولید و خدمات می باشند. بسیاری از آنها نیزتوسط شرکتهای مشاوره مهندسی وبخشهای دولتی استخدام می شوند.
فارغ التحصیلان بعد از انجام پایان نامه ارشد مهندسی نفت و فارغ التحصیل شدن از مقطع کارشناسی ارشد بطور کلی قادر خواهند بود که مطالعات و عملیات مهندسی زمین شناسی، نفت، محاسبات و طراحی و تلفیق عملیات و اجزاء جانبی، برنامه های اکتشاف وزارت نفت را عهده گیرند و نقش بسزای خود را در عملی کردن و اجرای بهینه برنامه های مطالعاتی و اکتشافی نیز در تلفیق تدارکات و طرح و چگونگی پیاده کردن برنامه های اکتشافی آتی و استراتژیک صنعت نفت کشور ایفا کنند. موسسه ایزی تز با افتخار آماده ارائه خدمات و مشاوره انجام پایان نامه ارشد مهندسی نفت و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی نفت با مشاوره رایگان در انتخاب موضوع میباشد . اکثر مهندسان نفت در مناطقی که درآنجا نفت و گاز کشف می شود کار میکنند. بسیاری از مهندسان نفت در کشورهای تولید کننده نفت مشغول بکارند. نقش و توانایی های فارغ التحصیلان بعد از انجام پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی نفت را بطور اجمالی می توان به شرح زیر بیان نمود:
1- آشنایی با دانش امروز زمین شناسی و پایان نامه نفت و انجام مطالعات مربوطه و بهره گیری از نتایج حاصله
2- انجام آزمایشات و جمع آوری اطلاعات علمی و فنی مربوطه به ناحیه مورد انجام پایان نامه مهندسی نفت اکتشاف و عملیات اکتشافی
3- انتخاب و یا تعیین مناسب و روشن انجام پایان نامه مهندسی نفت اکتشاف و اجرای آن با توجه به وضعیت زمین شناسی و شرایط محیطی و اقلیمی ناحیه مورد نظر
4- طرح عملیات و تامین تدارکات و تلفیق برنامه های مربوط برای اجرای بهینه عملیات اکتشافی مورد نظر
5- برآورد فنی و اقتصادی طرح ها و عملیات اکتشاف
6- مدیریت موثر و صیانت تجهیزات برای مطالعات زمین شناسی، انجام پایان نامه نفت نقشه برداری و عملیات اکتشاف
7- مدیریت و صیانت از انجام پایان نامه ارشد مهندسی نفت مخازن نفت اکتشافی و اعمال روشهای ازدیاد برداشت از جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست ناشی از مطالعات زمین شناسی و عملیات اکتشاف

مطب پیشنهادی :
شبیه سازی پایان نامه دکترا | شبیه سازی پایان نامه با متلب و NS2 و Ns3

نفت بیشترین تاثیر را در انرژی گرمایی,شیمیایی و جنبشی دارد. از نفت برای تولید کود های شیمیایی ,فرآورده های دارویی,پلاستیک ها ,برچسب  ها ,فرآورده های بهداشتی و آرایشی ساخته می شود .ایران به عنوان یکی از منابع و معادن نفت و گاز در جهان مشهور است.

تربیت نیروی متخصص انسانی برای بهره برداری درست و بهینه از این نفت خدادادی امری مهم است در مجموع این متخصصین باید بتوانند روش های بهینه بهره برداری از منابع نفت و گاز را طراحی واجرا کنند.

مهندس نفت می تواند در دفاترکاری,آزمایشگاه های تحقیقاتی و محل های حفاری می تواند شروع به کار کند.بیشتر مهندسین نفت در بخش های استخراج نفت و گاز ,پالایش نفت استخدام می شوند.

گرایشات این رشته عبارتند از:مخازن – اکتشاف – بهره برداری از منابع نفت – حفاری

مخارن

این گرایش از دوره های عالی فنی مهندسی می باشد که هدف از این گرایش تربیت متخصصینی است که دارای مهارت و توانایی های لازم برای انجام واجرای روش بهینه تولید و مطالعات مخازن نفت می باشد.

اکتشاف

این گرایش با رشته زمین شناسی برابری می کند. اولین مرحله برای بهره برداری کشف حوزه های نفتی است که این کار توسط لرزنگار صورت می گیرد.کاری که مهندسین انجام می دهند امواج صوت را به زمین منتقل می دهند سپس امواج برگشتی را انداززه گیری می کنند تا اگر در زمین نفت وجود نداشت متوجه شوند.

بهره برداری از منابع نفت

در این گرایش متخصصان دارای توانایی و مهارت لازم برای انجام طرح ها جهت اجرای روش بهینه برای بهره برداری از منابع نفت و گاز می باشد.

مطب پیشنهادی :
شبیه سازی و کدنویسی شبکه های بین خودرویی

حفاری

یکی از سخت ترین ودر عین حال پردرآمدترین رشته محسوب می شود.در این گرایش عملیاتی نظیر عملیات حفاری,مهندسی کل حفاری و….. را بر عهده دارند فعالیت این متخصصان در این رشته بعد از عملیات اکتشافات نفت شروع و منجر به استخراج نفت می شود.

خدمات گروه تحقیقاتی ایزی تز برای پایان نامه مهندسی نفت:

۱)پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه ارشد مهندسی نفت به همراه مقاله بیس
۲)ارائه توضیحات لازم در مورد مقاله بیس پایان نامه به دانشجویان رشته مهندسی نفت
۳)تنظیم فصول پایان نامه ارشد و دکتری مدیریت مالی با کیفیت مناسب و رضایت کامل دانشجویان
۴)انجام کلیه اصلاحات اساتید راهنما و مشاور پایان نامه مهندسی نفت
۵)آموزش و مشاوره جهت نگارش و انجام پروپوزال ارشد و دکتری مهندسی نفت
۶)قالب گذاری پروپوزال ارشد و دکتری برای پایان نامه مهندسی نفت
۷)آموزش و مشاوره جهت انجام کلیه فصول پایان نامه کارشناسی ارشد نفت با عقد قرارداد رسمی
۸)پذیرش اکسپت تضمینی مقالات در رشته مهندسی نفت از مجلات ISI و ISC
۹)انجام فصل چهارم پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت
۱۰)تنظیم فصول پایان نامه ارشد مهندسی نفت متناسب با فرمت دانشگاه ها
۱۱)حمایت و پشتیبانی از دانشجو تا مرحله دفاع برای پایان نامه ارشد مهندسی نفت
۱۲)برگزاری جلسات آموزشی حضوری برای پایان نامه رشته مهندسی نفت
۱۳)تهیه و تنظیم پاورپوینت جلسه دفاع برای پایان نامه ارشد مهندسی نفت
۱۴)آموزش و مشاوره جهت نگارش مقالات علمی پژوهشی و ISI,ISC در رشته مهندسی نفت
۱۵)استخراج مقاله از پایان نامه ارشد مهندسی نفت، استخراج مقاله از پایان نامه دکتری مهندسی نفت برای مجلات علمی پژوهشی کنفرانسی، ISI، ISC،SCOUPUS
۱۶)تبدیل پایان نامه به کتاب در رشته مهندسی نفت با کیفیت مناسب و با چاپ دیجیتال
۱۷)چاپ کتاب از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی نفت با اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه مهندسی نفت و مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه مهندسی نفت : 09199631325

مشاوره مقاله مهندسی نفت : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید