سفارش نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ با بهترین قیمت در ایران

سفارش نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ با بهترین قیمت در ایران

سفارش نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ با بهترین قیمت در ایران

سفارش نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ با بهترین قیمت در ایران :

مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ به نوعی واضح و دارای سختی‌های منحصر به خود می‌باشد. در این مقاله سعی کردیم تا درباره این موضوع با شما صحبت کرده و تمام مراحل و موارد مرتبط را یادآور شویم. برای آنکه یک مقاله در سطح بین المللی و مناسب برای چاپ در ژورنال های معتبر خارجی بتوانید نگارش کنید، نیاز است تا برخی از موارد و مراحل آشنا باشید.

از جمله مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ می‌توان به قواعد مرتبط با ساختار و نگارش مقاله نویسی اشاره نمود. به طور قطع با عنوان مقاله ISI رو به رو شده‌اید. همانگونه که هر چیز دارای واحد اندازه‌گیری و سنجش اعتبار است، مقالاتی که در زمره مقالات علمی قرار می‌گیرند نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

از جمله فاکتورهای سنجش کیفیت و اعتبار مقالات علمی، ISI (آی اس آی) می‌باشد. دانشجویان، اساتید، محققان و پژوهشگران معمولا خواستار به چاپ رسیدن مقالات خودشان در موسسه اطلاعات علمی (Institute for Scientific Information) هستند. به جهت اخذ نمودن پذیرش برای مقالات علمی یک سری از مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ باید به دقت مورد توجه قرار بگیرند.

نکات و استانداردهایی مرتبط با ISI قابل دسترس می‌باشند که باید مورد مطالعه قرار بگیرند. در این مقاله راهنمای جامع برای مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ برای شما به رشته تحریر درآمده تا بتوانید با استفاده از آن مقالات خود را در ژورنال‌های معتبر بین المللی به چاپ برسانید.

شما در حال مطالعه مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ هستید مطالعه این مقاله حداکثر 5 دقیقه زمان خواهد برد

توضیح مختصر درباره ISI

با مد نظر قرار دادن ضروری بودن وجود یک مرکز و مرجع علمی دارای اعتبار به جهت نگهداری پژوهش ها و مقالات علمی در سال 1960 میلادی، یوجین گارفیلد موسسه ای را تحت عنوان موسسه علمی اطلاعات یا Institute of Scientific Information تاسیس نمود.

این موسسه برای جمع آوری و نشر مقالات و پژوهش های علمی دارای سطح بالا ایجاد گردیده است و به طور تقریبی سه دهه فعالیت های خود را ادامه داد. در سال 1992 میلادی موسسه مذکور به واسطه موسسه علمی Thomson خریداری شده و با نام Thomson ISI شناخته میشده است.

فعالیت موسسه ISI در مواردی سنجش و ارزیابی نمودن مقالات به صورت تخصصی و علمی است. تعدادی مولفه و معیار برای سنجش کیفیت و ارزیابی مقالات و پژوهش ها وجود دارد که این موضوع اهمیت آشنایی با مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ را مشخص می‌سازد.

این بانک اطلاعاتی در حقیقت به عنوان یک مرکز جامع برای ثبت مقالات و دستاوردهای علمی است که مهم ترین ژورنال های علمی را تحت پوشش قرار داده و پلی برای ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات مابین پژوهشگران و محققان مختلف است.

مزایای مقالات ISI

تمامی ژورنال های علمی دارای اعتبارات ویژه خود هستند. چاپ نمودن مقالات در این ژورنال ها نیز امتیازاتی را برای محققان و پژوهشگران به همراه دارد. مقالات ISI امتیازات و اعتبارات بیشتری را به دلایل زیر دارا هستند:

  • ارائه شدن مقالات در سطح بین المللی
  • داشتن امتیاز برای مصاحبه دکتری و پذیرش در این مقطع
  • امتیاز برای استخدام شما در مراکز دولتی و خصوصی.
  • امتیاز برای عضویت شما در هیئت های علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • می‌توانید پروژه‌های تحقیقاتی پذیرفته و از ماقبل آن درآمد داشته باشید.
  • می‌توانید در بنیاد ملی نخبگان عضو شوید.
  • امکان اخذ بورسیه از دانشگاه‌های معتبر برای شما وجود خواهد داشت.
مطب پیشنهادی :
مقاله خود را به کجا ارسال کنم؟

نکات مهم  در مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ

همانطور که می‌دانید مقالاتی که کیفیت و سطح مورد نیاز برای چاپ در ژورنال های ISI را دارند نیاز است تا یک سری از مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ را طی نمایند. در ادامه با معرفی و توضیح این مراحل در کنار شما هستیم.

شما در حال مطالعه مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ هستید مطالعه این مقاله حداکثر 5 دقیقه زمان خواهد برد

  1. مشخص کردن اهداف (Specify the Goal)
    وقتی تصمیم بر نگارش مقالات علمی می‌گیرید نیاز است تا اهداف خودتان را از نگارش آن مشخص نمایید. اهدافی که شما از نگارش مقالات دنبال می‌کنید مانند چاپ مقاله در مجلات ISI میزان کیفیت و مسیری که باید طی نمایید را مشخص خواهد نمود.
    ژورنال های ISI دارای اعتبار و کیفیت بالایی هستند و علاقه‌مندان به چاپ مقالات در این ژورنال‌ ها باید یک سری ویژگی ها را در بر داشته باشند تا برای پذیرش و چاپ در مجلات ISI بدون مشکل مسیر خود را طی نمایند.
  2. عنوان و موضوع مقالات (Article Title)
    عنوان و موضوع مقالات باید حتما غیر تکراری باشند. همانطور که مشخص است موارد علمی نیاز به نوآوری دارند. در صورتی که موضوع منتخب محققان تکراری باشد امکان نگارش محتوای علمی در آن موضوعات وجود نخواهد داشت. بهتر است موضوعات انتخاب شده در کنار نوآوری و جدید بودن جذاب نیز باشند.
    این موارد در کنار هم به جذب مخاطبان و محققان دیگر به تحقیقات و پژوهش های شما کمک خواهد نمود. انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی در عناوین مقالات بسیار در نشان داده شدن مقالات شما به عنوان نتایج جستجو موثر خواهد بود.
  3. جستجو و پژوهش (Research)
    یکی از موارد مهم برای آنکه بتوانید مقالات خوبی نگارش کنید، توانایی جستجو صحیح و ساختارمند می‌باشد. به جهت آنکه بتوانید مقالات پژوهشی همراه با ایده های متفاوت و نو را به رشته تحریر درآورید باید بتوانید به صورت مناسب به پیشینه تحقیق خود دسترسی پیدا نمایید.
    مقالات مختلف در اینترنت و سامانه ها و پایگاه های اینترنتی متفاوت علاوه بر کتابخانه های دانشگاهی و کتابخانه های عمومی قابل دسترسی می‌باشند.
  4. چکیده مقالات (Abstract)
    پس از آنکه موفق به انتخاب یک موضوع مناسب، جدید و غیر تکراری شدید، نیاز است تا در مقاله بخشی به عنوان چکیده آورده شود. در واقع چکیده مقاله و یا Abstract به مخاطب در قالب یک متن کوتاه مشخصات، اهداف تحقیق، روش ها را به همراه نتیجه اجمالی در کنار دستاوردها معرفی می‌نماید. چکیده بخش مهمی است از آن نظر که می‌تواند نظر مخاطب را برای ادامه خواندن مقالات جلب نماید.
  5. کلمات کلیدی (Key Words)
    پس از نگارش چکیده و قبل از مقدمه در یک خط کلمات کلیدی درج می‌گردد. تعداد کلمات کلید باید و حتما حداقل 3 کلمه کلیدی و حداکثر 5 کلمه کلیدی، مرتبط و تک کلمه و یا به صورت عبارت کوتاه باشد.
  6. مقدمه (Introduction)
    مقدمه و یا Introduction باید خلاصه و تعداد کلمات آن منطبق با قوانین و استانداردهای موجود باشد. مقدمه بهتر است تا یک کلیت و نگاه کلی را از مقاله شما به مخاطب ارائه دهد. می‌توان به مواردی از پیشینه در مقدمه اشاره نمود. دلایل اهمیت موضوع منتخب خودتان را در کنار سوالاتی که برای پاسخ آنها این عنوان را برگزیده‌اید، بیاورید.
    در پژوهش ها و مقالاتی که تمایل دارید برای چاپ آنها در ژورنال های بین المللی اقدام نمایید، بیان مسئله و مشکلاتی که وجود دارند بهتر است به صورت ملموس آورده شوند. بخش زیادی از مقالات پژوهشی در “پیشینه تحقیق” آورده می‌شود.
  7. بیان نمودن مسئله (Problem Statement)
    مقالات پژوهشی را در واقع می‌توان نوشتار هایی دانست که دیدگاه یا دیدگاه های نوین را به جهت یک موضوع یا عنوان مشخص مطرح می‌نمایند. آن دست از پژوهشگران که تمایل نگارش مقاله دارند نیاز است که این نکته را مد نظر داشته باشند. اولین قدم در نگارش مقالات علمی آگاه نمودن مخاطبان از محتوای اصلی ارائه شده در آن مقاله می‌باشد، این موضوع به عنوان “بیان مسئله” شناخته می‌شود.
    بخش زیادی از امتیازدهی به مقالات، به توانایی های نویسندگان در بیان نمودن مسئله باز خواهد گشت و پژوهشگران نیاز است تا دقت و مطالب علمی مناسب را به کار گیرند.
  8. اسامی نویسندگان (Authors Names)
    اسامی نویسندگان که در نوشتن یک مقاله نقش و مشارکت داشتند نیاز است تا در آن مقاله آورده شود. نویسنده اصلی که مسئولیت اصلی را نیز بر عهده دارد، بیشترین ارتباط را با مخاطبان خواهد داشت و مشخصات کامل وی وجود خواهد داشت.
  9. روش تحقیق (Methodology)
    در این قسمت نیاز است تا محقق و پژوهشگر روش تحقیق و انجام دادن پژوهش خود را به صورت واضح شرح نماید. مواردی مانند ابزار و روش های گرد آوری دیتا، جامعه آماری و حجم نمونه، روش نمونه سازی یا نمونه گیری، ابزار و روش های تجزیه و تحلیل داده‌ها به صورت کمی و کیفی نیز الزاما باید مورد توجه قرار بگیرند.
  10. ترسیم طرح کلی (Draw an Outline)
    پس از جمع آوری داده ها و اطلاعات و نوشتن بیان مسئله، نوبت می‌رسد به ترسیم نمودن طرح کلی مرتبط با پژوهش. به طور معمول و به شکل کلی مقالات علمی دارای مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری می‌باشند. به جهت ترسیم طرح کلی نیاز است تا بر روی بخش های مذکور تمرکز کنید.
  11. محدودیت های پژوهش (Research Constraints)
    در صورتی که روند پژوهش و تحقیق با محدودیت هایی مواجه گردد که منجر به تاثیرگذاری در نتایج نهایی می‌شود، نیاز است تا به شرح آن بپردازید. توجه به این نکته که محدودیت های مذکور بایستی محدودیت های ذاتی پژوهش باشند، دارای اهمیت است.
  12. بحث و نتیجه گیری (Discussion and Comclusion)
    نگارش این بخش از مقالات پژوهشی و تحقیقات علمی نیازمند قدرت تحلیلی مناسب است. پژوهشگران و محققان باید بتوانند یافته های خود را به خوبی مقایسه و تحلیل نمایند. در مقالات پژوهشی این بخش نهایتا دو صفحه می‌باشد. در برخی ژورنال ها خواسته می‌شود تا نتیجه گیری به صورت کلی ارائه شود. به همین دلیل نیاز است تا دستورالعمل‌های هر ژورنال را مورد بررسی قرار بدهید.
  13. منابع (References)
    وجود مستندات سبب می‌شود تا ارزش و اعتبار یک پژوهش و یا تحقیق مشخص گردد. نیاز است تا محقق تمام دیتا های استفاده شده را به همراه ذکر منابع در پایان مقالات خود درج کند. تمام منابع که در متن اصلی مقاله از آنها استفاده شده است در قالبی مشخص طبق استاندارد باید آورده بشوند. در صورت استفاده ار مقالات فارسی زبان نیاز است تا تاریخ از هجری شمسی به میلادی تبدیل گردد.
  14. بازبینی و ویرایش (Review and Edit)
    پس از آن که نگارش مقالات را به اتمام رساندید، نیاز است تا برای بازبینی و ویرایش آن اقدام نمایید. به جهت انجام این موضوع نیاز است تا مقاله به صورت چند باره بازخوانی شده و ویرایش برای قسمت هایی که نیاز به تغییرات دارند اعمال شود.
  15. ویرایش نهایی (The Final Edition)
    پس از اتمام متن نگارش شده در مقاله، در مرحله پایانی نیاز است تا تمام موارد با جزییات مورد بررسی قرار بگیرند. برای داشتن یک مقاله نهایی خوب و با کیفیت به صورت معمول تاکید بر ساده نویسی و کوتاه نویسی است. به همین جهت استفاده از کلمات قدیمی و ثقیل توصیه نمی‌شود و استفاده از کلمات ساده و رسا مورد توصیه می‌باشد. البته کلمات مورد استفاده نباید به حدی ساده باشند که مقالات را از حالت علمی خارج نماید.
مطب پیشنهادی :
نحوه امتیازدهی داوران در مصاحبه دکتری

شما در حال مطالعه مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ هستید

کلام آخر

موسسه علمی و تحقیقاتی ایزی تز دارای سالها سابقه مرتبط در زمینه های علمی – پژوهشی می‌تواند برای تمام مراحل نوشتن یک مقاله ISI معتبر و قابل چاپ، از ابتدا تا انتها در کنار شما باشد. شما می‌توانید از طریق تمام راه های ارتباطی که در سایت به شما معرفی شده است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

گروه متخصصان ایزی تز :

( اکسپت مقاله )

مشاوره انجام رساله دکترا و انجام رساله دکتری

انجام پایان نامه دکترا

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید