مقاله چیست | مقاله نویسی | مقاله چیست و چگونه نوشته میشود

مقاله چیست | مقاله نویسی | مقاله چیست و چگونه نوشته میشود

مقاله چیست | مقاله نویسی | مقاله چیست و چگونه نوشته میشود

مقاله چیست | مقاله نویسی | مقاله چیست و چگونه نوشته میشود :

انگیزه اصلی نوشتن مقاله این است که باید در روزنامه ها ، مجلات یا مجلات منتشر شود تا در جهان تفاوت هایی ایجاد شود.

این ممکن است مباحث مورد علاقه نویسنده باشد یا ممکن است مربوط به برخی از موضوعات فعلی باشد. موضوع می تواند جدی یا غیر جدی باشد. همان به معنی لحن و زبان آن است.

در سال 2017 ، خوانندگان بیش از 9 میلیونبار نیویورک تایمز محاسبه شد! نویسندگان مقاله از طریق مقاله با خوانندگان خود در تعامل هستند. با یادآوری این نکته ، می توان گفت که مقالات بخشی جدایی ناپذیر از دنیای ارتباطات نوشتاری هستند. آنها می توانند درست زیر چشمان ما پنهان شوند و ممکن است ما آن را نشناسیم. بدیهی است ، شما در حال خواندن مقاله ای هستید.

همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، یک مقاله به خوانندگان آن می پردازد. به عبارت دیگر ، ما برای تعامل با خوانندگان خود مقاله ای می نویسیم. از این رو باید متناسب با آن برای مخاطب تنظیم شود. به طور کلی مقالات در روزنامه ها ، مجلات ، مجلات و غیره منتشر می شوند. علاوه بر این ، باید توجه خواننده را به خود جلب و حفظ کند.

مطب پیشنهادی :
گواهی چاپ مقاله در مجلات ISI چیست؟ | گواهی پذیرش مقاله علمی پژوهشی

مقالات که معمولاً با گزارشات اشتباه گرفته می شوند ، رسمیت کمتری دارند. اگرچه ، بسته به مخاطب هدف ، می توانند رسمی و غیر رسمی باشند ، اما همچنین ، یک مقاله بیشتر حاوی عقاید و اندیشه های نویسنده است که از حقایق و شواهد پشتیبانی می شود. در آخر ، یک مقاله می تواند وقایع، افراد ، مکانها ، تجربیات و غیره را توصیف کند.

مقاله نویسی

فرض کنید شما در مورد یک موضوع نظرهایی دارید و می خواهید در مورد آن به مردم بگویید. چگونه این کار را خواهید کرد؟ می توانید نظرات را به افراد نزدیک خود بگویید. اما اگر می خواهید نه تنها به آن افراد بگویید بلکه به جهانیان بگویید چه؟ چگونه این کار را خواهید کرد؟ شما این نظرات را خواهید نوشت ، اینطور نیست؟

بارها دیده اید که برخی از نویسندگان یا افراد مشکلات و پیشنهادات خود را در بعضی از روزنامه ها ، مجلات و مجلات یا وبلاگ های خود می نویسند. آنها نظرات و عقاید خود را در قالب مقاله می نویسند. در این بخش ، ما خود را با مقاله نویسی و قالب مقاله نویسی آشنا خواهیم کرد.

مطالب مقاله

مشابه بسیاری از اشکال ادبیات نوشتاری ، مقالات حاوی یک مقدمه ، بدن و نتیجه گیری هستند. باز هم، ما مقاله ای را برای مخاطبان هدف می نویسیم. البته اگر مقاله ما نتواند مورد توجه مخاطبان هدف قرار بگیرد ، فایده ای ندارد. بنابراین ، مقالات باید عنوانی داشته باشند که چشمهای خوانندگان آنها را به خود جلب کند.

مطب پیشنهادی :
چاپ مقاله در مجلات

مقدمه باید بیشتر در مورد موضوع مورد بحث در مقاله صحبت کند. اگر مقدمه طولانی و خسته کننده باشد ، خوانندگان از خواندن مطالب وثیقه می گیرند و به بخش دیگری از نوشتار تغییر می کنند.

بدنه اصلی باید شامل 2 تا 5 پاراگراف باشد که در مورد موضوع بیشتر بحث کرده و ایده را توضیح می دهد. باز هم ، یک بدن طولانی و کسل کننده توجه خواننده را منحرف می کند و آنها را از مطالعه بیشتر منصرف می کند. از این رو ، مقالات باید متناسب با سلیقه مخاطب مورد نظر تنظیم شوند. به عنوان مثال ، اگر برای دانش آموزان کلاس 5 منظور شده است ، باید از اصطلاحات ساده استفاده کنید. در مقابل ، اگر این برای پزشکان باشد ، باید زبانی داشته باشد که خوانندگان شما را در خانه احساس کند.

پایان نهایی به همان اندازه مقاله مهم است. برخلاف مقاله ، جایی که با جمع بندی تمام ایده هایی که در مورد آنها بحث کرده ایم نتیجه می گیریم ، مقاله ها رویکرد متفاوتی را دنبال می کنند. پایان یک مقاله باید خارج از کادر باشد ، چیزی که خوانندگان را به فکر و یا خواستار اقدام می کند. پایان دادن به یک سوال می تواند بهترین شرط بندی شما باشد ، درست است؟

مطب پیشنهادی :
معرفی برترین موتورهای جستجو برای محققان

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه مشاوره انجام پایان نامه دکترا و مشاوره انجام رساله دکترا و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه دکتری : 09199631325

مشاوره مقاله دکتری: 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید