چاپ مقالات در مجلات ISI,ISC,SCOPUS چگونه می باشد ؟

چاپ مقالات در مجلات ISI,ISC,SCOPUS چگونه می باشد ؟

چاپ مقالات در مجلات ISI,ISC,SCOPUS چگونه می باشد ؟

چاپ مقالات در مجلات ISI,ISC,SCOPUS چگونه می باشد ؟


ایزی تز : با توجه به سابقه طولانی موسسه ایزی تز در خمات ترجمه، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI, ISC, SCOPUS و عملی-پژوهشی، می توانید مقالات خود را با اطمینان کامل به موسسه ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در مجلات معتبر به چاپ برسانیم.


مراحل پذیرش یا اکسپت مقاله در موسسه ایزی تز :

پذیرش مقاله پس از ارسال مقاله و داوری شدن آن توسط داوران ژورنال، یک سری فرآیندهای تکمیلی همچون اصلاح مقاله (درصورت نیاز)، پاسخ به نظرات داوران و … جهت اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مرحله نهایی می بایست صورت پذیرد که در این قسمت به آنها اشاره می شود:

  • اصلاح مقاله

در صورتیکه بر اساس نظر داوران مقاله نیازمند اصلاح باشد، سردبیر مجله پیش‌نویس ارسال شده توسط نویسنده را به همراه نکات و پرسش‌های مطرح شده توسط هر یک از داوران باز می‌گرداند. نویسندگان می‌بایست به تمامی نکات مطرح شده توسط داوران، پاسخ دقیق و روشن دهند و مقاله را اصلاح کنند. در این حالت علاوه بر نسخه اصلاح شده (Revised manuscript)، فایل پاسخ به سوالات داوران را به صورت جداگانه تهیه کرده تا برای بررسی و داوری مجدد به مجله ارسال شود .

  • اخذ نامه پذیرش و چاپ مقاله

پس از تایید داوران و تایید سردبیر اصلی مجله، مقاله پذیرفته می شود و تا 48 ساعت بعد از واریزی نامه پذیرش نهایی و قابل استعلام از طرف مجله ارسال شده و در نهایت در پروسه چاپ قرار می گیرد . دقت کنید که در نسخه مقاله پذیرش شده، تغییرات کلی مانند حذف شکل و یا تغییر محتوا انجام نخواهد شد و فقط تغییرات جزیی بسیار ساده قابل انجام است. پس از ، نویسنده مسئول در صورت نیاز مکاتبات فرم‌هایی از جمله فرم کپی رایت (Copyright) را تکمیل می‌کند. از دیگر فرم‌های مهم، فرم چاپ رنگی شکل‌ها و نمودارها، فرم open access بودن مقاله، فرم درخواست تعداد نسخه چاپ شده از مقاله می‌باشد.  مجلات پس از طی مدت زمان پروسه چاپ، گالری پروفی از نسخه پذیرفته شده (Accepted manuscript) توسط داورها را برای موسسه ارسال می نمایند تا تمامی تغییراتی که نیاز است تا قبل از چاپ انجام شود اعمال نمایند و در نهایت مجله گالری پروف های نهایی شده را در سایت مجله به صورت آنلاین (Online) به جامعه علمی ارائه می‌کنند.

مطب پیشنهادی :
نحوه سابمیت مقاله در ژورنال های داخلی و خارجی

مدت زمان لازم از پذیرش مقاله تا چاپ آن (مشخص شدن سال چاپ، جلد و شماره صفحات) بستگی دارد به به تعداد مقالاتی است که در صف چاپ قرار دارند و نیز وابسته به تعداد شماره‌هایی است که  مجله در سال چاپ می‌کند. هر چه تعداد شماره‌های چاپ شده توسط یک مجله در سال بیشتر باشد ، از پذیرش مقاله تا چاپ نهایی آن مدت زمان کمتری مورد نیاز است. به عنوان مثال سرعت چاپ و پذیرش مقاله پذیرفته شده در مجله‌ای که در سال، دوازده شماره چاپ می‌شود (هر ماه یک شماره) دربرابر  مجله‌ای که در سال، شش شماره چاپ می‌شود (هر دو ماه یکبار) دو برابر میباشد .

مطب پیشنهادی :
انتخاب رشته دکتری در سال 1404 و تاثیر مقاله در قبولی دکتری

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

انجام پایان نامه ارشد : 09199631325

انجام پایان نامه دکتری : 09199631325

اکسپت مقاله علمی پژوهشی : 09353132500

ارسال دیدگاه

ایمیل خود را وارد کنید